Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מדריך זה יסביר כיצד לטעון תעודת SSL לצורך חיבור מאובטח בממשק הניהול ESET PROTECT On-Prem.

דרישות קדם

אייג'נט ניהול מותקן בשרת בו מותקן ממשק הניהול ESET PROTECT On-Prem.

תוכן

ניתן לטעון לממשק הניהול תעודה על מנת לאפשר חיבור מאובטח.

לשם כך נזדקק לתעודת SSL חתומה בפורמט PFX , התעודה חייבת להיות עם סיסמא.

1. יש להוריד את חבילת All In One מהקישור הבא ולחלץ אותו.

2. יש להריץ את הקובץ Setup.exe מתוך התיקיה, יש להסיר את הרכיב ESET Protect Web Console:
1 57 esmc 7 certificate
3. לאחר ההסרה יש להריץ את קובץ ההתקנה בשנית ולבחור באופציה של Install ולהתקין את הרכיב Web Console.
תחת הרכיבים להתקנה, סמנו את תיבת הסימון שליד ESET PROTECT Webconsole ואת התיבה של Add custom HTTPS certificate for Webconsole.
אישור החיבור המאובטח נוצר אוטומטית במהלך ההתקנה.

 1

 

 

לחצו על Browse ובחרו את התעודה (קובץ .pfx או .p12) והקלידו את הסיסמה (או השאירו את שדה הסיסמה ריק אם אין סיסמה).. לחצו על הבא כדי להמשיך.

יש לעמוד בדרישות הבאות לאישור HTTPS מותאם אישית:

* הקובץ הנכון (.pfx, .p12) נבחר
* הוזנה סיסמא נכונה
* לאישור יש מפתח פרטי
* התעודה תקפה

 

3
לאחר מכן יש לסיים את התקנת ESET PROTECT On-Prem. 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *