Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד ליצור או לשנות סיסמה לאייג'נט ניהול.

דרישות

ממשק ניהול מקומי או בענן ESET Protect / Cloud.
אייג'נט מותקן בתחנות.

פירוט

בברירת מחדל, כאשר מבצעים הסרה לאייג'נט, יש דרישה לסיסמה.

בפועל לא מוגדרת סיסמה ויש ללחוץ על Next וניתן להסיר את האייג'נט ללא כל בעיה.

על מנת להגדיר ולשנות את הסיסמה לאייג'נט ניהול, יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. יש להכנס לממשק ניהול שלכם.

2. יש ללחוץ על Policies ואז על New Policy.

1 management agent policy

3. תנו שם לפוליסי Management Agent Password ולחצו על Settings.

8 management agent policy

4. בסוג הפוליסי בחרו ב-ESET Management Agent ולחצו על Advanced Settings.

3 management agent policy

5. הגדירו את הסיסמה הרצויה בסעיף Password protected Settings ולאחר מכן לחצו על Assign.

 4 management agent policy

6. בחרו בקבוצה הרצויה עליה הפוליסי יחול.

על מנת להגדיר את הסיסמה על כל המחשבים בממשק, יש לסמן את קבוצת All וללחוץ OK.

6 management agent policy

7. לחצו על Finish.

7 management agent policy

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *