Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד ליצור תבניות חדשות עבור דוחות שאינם קיימים בממשק הניהול ESET PROTECT.

תוכן

1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Reports ואז על האפשרות New Report Template.

new report 1

2. תנו שם לדו"ח החדש ולאחר מכן, תחת Category בחרו בקטגוריה שבה יופיע הדו"ח (לרוב נבחר בComputers).

new report 2

3. בשלב הבא, סמנו את התיבה של Display Table ולחצו על Continue.

new report 3

4. לחצו על Add Column ובחרו בפרמטרים שתרצו להציג בדו"ח.

*שימו לב, ישנם פרמטרים מסוימים שלא ניתן להציג אותם יחד עם פרמטרים אחרים באותו הדוח.

new report 4

5. לאחר שבחרתם בפרמטרים הרצויים, תוכלו ללחוץ על Show Preview כדי לקבל תצוגה מקדימה לטבלה שתיווצר.

new report 5

6. בלשונית Sorting תוכלו לבחור באיזה סדר יוצג המידע של הפרמטרים שבחרתם, סדר עולה או סדר יורד.

7. בלשונית Filter תוכלו במידת הצורך לפלטר מידע מהפרטמרים שבחרתם להציג, בסיום לחצו על Finish.

לדוגמה, תוכלו לבחור שיוצג מידע על שם מחשב מסויים.

new report 6

*בממשק ניהול מאוחד ניתן לבחור פילטר בשם Static group name ולפלטר לפיו, ככה הדוח יתייחס רק לקבוצה של הלקוח שבחרתם.

8. כדי להפיק את הדו"ח, לחצו על גלגל השינים שליד הדו"ח שיצרתם ובחרו בפורמט הרצוי.

new report 7

    • דו"ח המציג את שם המחשב, קבוצתו וסטטוס רכיב ESET המותקן בו.
    • דוח זה יציג באופן מפורט את שם המחשב, שם הקבוצה אליו שייך, שם המוצר המותקן בו, גרסתו וסטטוס.

      1.  כדי לייבא את הדו"ח לממשק הניהול, הורידו את הטמפלט מהקישור הבא.
      לאחר מכן, יש ללחוץ על לשונית Reports ולבחור בImport Report Templates.

    • Import report 1

      2.  יש ללחוץ על Choose file to upload.

      Import report 2

      3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ Computer details & ESET products status.dat שהורדתם בסעיף 1.

      Import report 3

      4. יש ללחוץ על כפתור Import.

      Import report 6
    • דו"ח המציג את ההתקנים החיצונים שחוברו לתחנות בחודש האחרון.
    • דו"ח זה יציג את שם המחשב, שם המשתמש המחובר אליו, פרטים מלאים אודות ההתקן שחובר , הפעולה שבוצעה וזמן התרחשות.

      1. כדי לייבא את הדו"ח לממשק הניהול, הורידו את הטמפלט מהקישור הבא.
      לאחר מכן, יש ללחוץ על לשונית Reports ולבחור בImport Report Templates.

      Import report 1

      2. יש ללחוץ על Choose file to upload.

      Import report 2

      3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ Device control incidents in last 30 days.dat שהורדתם בסעיף 1.

      Import report 4

      4. יש ללחוץ על כפתור Import.

      Import report 7
    • דו"ח המציג אירועים קריטים שהתרחשו בחודש האחרון.
    • דו"ח זה יציג את שם המחשב, פרטים על סוג האיום שאותר ושמו, המנגון שזיהה את האיום והפעולות שבוצעו כלפיו.

      1. כדי לייבא את הדו"ח לממשק הניהול, הורידו את הטמפלט מהקישור הבא.

      Import report 1

      2. יש ללחוץ על Choose file to upload.

      Import report 2

      3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ Unresolved high severity detection events in last 30 days.dat שהורדתם בסעיף 1.

      Import report 5

      4. יש ללחוץ על כפתור Import.

      Import report 8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *