ניהול מחשבים משוכפלים בממשק ניהול ESET PROTECT
תיאור
ביצעתם התקנות למחשבים בעזרת Image וכעת העמדה המשוכפלת מ-Image לא מופיעה בממשק הניהול.
כל תחנה שמותקן ב הרכיב ה-Agent מקבל SID ייחודי שבעזרתו הוא מזדהה מול ממשק הניהול, במידה המחשב משוכפל, גם ה - SID ישוכפל.
דבר אשר יגרום לכך שרק המחשב המקורי יופיע בממשק הניהול.
תוכן
במידה ואתם מבצעים שכפולים מתוך מחשב קיים (Clone), ניתן להגדיר את המחשב הראשי כ-Master כדי להימנע מהבעיה של מחשבים שלא מופיעים בממשק.
-
- הגדרת מחשב כ-Master לצורך ביצוע שכפולים ממנו
- 1. בממשק ניהול ESET PROTECT / CLOUD יש להיכנס למסך Computers ואז ללחוץ על 3 הנקודות של המחשב בממנו ניצור שכפולים ואז Details.
- 2. יש ללחוץ על Virtualization בתחתית המסך ואז על Mark as Master for Cloning.
במידה ושכפלתם מחשבים ללא הגדרת מחשב כ-Master, מחשבים אלו לא יופיעו בממשק ניהול, ויש לפעול ע"פ הסעיפים הבאים:
1. פתחו את ממשק הניהול ESET PROTECT / CLOUD.
לחצו על לשונית Status Overview ואז על השורה Computer connection questions.
2. בחלונית שתפתח יופיעו המחשבים החדשים שהותקנו משכפול של מחשב אחר.
יש ללחוץ על המחשב הרצוי (או לסמן מספר מחשבים) ולבחור באפשרות Resolve question.
3. בשלב הבא, יש לסמן האפשרות Create a new computer this time only וללחוץ על Resolve.
4. פעולה זו תימשך מספר דקות, בסיומה, תיווצר רשומה חדשה בעלת שם מחשב זהה ועם כתובת IP שונה, דוגמה: