Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

ביצעתם התקנות למחשבים בעזרת Image וכעת העמדה המשוכפלת מ-Image לא מופיעה בממשק הניהול.
כל תחנה שמותקן ב הרכיב ה-Agent מקבל SID ייחודי שבעזרתו הוא מזדהה מול ממשק הניהול, במידה המחשב משוכפל, גם ה - SID ישוכפל.
דבר אשר יגרום לכך שרק המחשב המקורי יופיע בממשק הניהול.

תוכן

במידה ואתם מבצעים שכפולים מתוך מחשב קיים (Clone), ניתן להגדיר את המחשב הראשי כ-Master כדי להימנע מהבעיה של מחשבים שלא מופיעים בממשק.

    •  הגדרת מחשב כ-Master לצורך ביצוע שכפולים ממנו
    • 1. בממשק ניהול ESET PROTECT / CLOUD יש להיכנס למסך Computers ואז ללחוץ על 3 הנקודות של המחשב בממנו ניצור שכפולים ואז Details.
    • 1 cloning
    • 2. יש ללחוץ על Virtualization בתחתית המסך ואז על Mark as Master for Cloning
    • 2 cloning

במידה ושכפלתם מחשבים ללא הגדרת מחשב כ-Master, מחשבים אלו לא יופיעו בממשק ניהול, ויש לפעול ע"פ הסעיפים הבאים:

1. פתחו את ממשק הניהול ESET PROTECT / CLOUD.
לחצו על לשונית Status Overview ואז על השורה Computer connection questions.

clone1 1
2.  בחלונית שתפתח יופיעו המחשבים החדשים שהותקנו משכפול של מחשב אחר.
יש ללחוץ על המחשב הרצוי (או לסמן מספר מחשבים) ולבחור באפשרות Resolve question.

clone1 2
3. בשלב הבא, יש לסמן האפשרות Create a new computer this time only וללחוץ על Resolve.

clone1 3
4. פעולה זו תימשך מספר דקות, בסיומה, תיווצר רשומה חדשה בעלת שם מחשב זהה ועם כתובת IP שונה, דוגמה:

clone1 4

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *