• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד לנטרל את חומת האש באמצעות בפוליסי בממשק הניהול ESET PROTECT.

תוכלו להשתמש בפוליסי זה כדי לנטרל את חומת האש למחשבים רצויים או לכל הארגון.

תוכן

1. פתחו את ממשק הניהול, לחצו על Policies ועל כפתור New Policy.

1

2. תנו שם לפוליסי ולחצו על Settings.

2

3. בתפריט המוצרים בחרו ב-ESET Endpoint for Windows.

לחצו על Network Protection ועל Firewall.

בשורת Enable Firewall סמנו את הברק האדום וכבו את המתג.

3

4. לחצו על לשונית Assign ועל כפתור Assign.

בחלון שייפתח בחרו במחשבים או הקבוצה עבורם תרצו לנטרל את חומת האש.

לסיום לחצו על Finish.

4

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *