Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נסביר על הפעולות שניתן לבצע לניהול הצפנת הדיסק המלאה במוצר ESET Full Disk Encryption.

תוכן

במוצר ESET Full Disk Encryption ניתן לבצע מספר פעולות מתוך ממשק הניהול, עבור ניהול סטטוס ההצפנה בעמדות.

במדריך נסביר על הפעולות השונות ונפרט על כיצד לבצע אותן.

Restore Access

  • Recovery password - פעולה שניתן לבצע על מנת לסייע למשתמש ששכח את הסיסמה שלו, או ננעל לאחר מספר ניסיונות כניסה כושלים.
    בממשק הניהול תקבלו קוד שהמשתמש יצטרך להזין בעמדה, ובכך לשחרר את הנעילה.
  • Recovery data - פעולה שניתן לבצע במידה והשתמשתם במשימת Wipe FDE Login, או אם יש בעיה טכנית כלשהי בפענוח בצורה רגילה.
    בפעולה זו משתמשים בהתקן USB עליו יהיה כלי הפענוח, אותו יש להריץ בעמדה.

Block Access

  • Block FDE login password - פעולה זו תבטל את האפשרות לבצע Login לאחר הפעלה מחדש, ותאלץ את המשתמש לפנות למנהל הממשק לביצוע פעולת Recovery Password.
  • Wipe FDE login password - פעולה זו תגרום למסך כחול מידית (BSOD). המשתמש יהיה חסום לחלוטין לכניסה מחדש לעמדה, והדרך היחידה לשחזור היא שימוש ב-Recovery Data.

פעולות כלליות

  • Invalidate FDE login password - פעולה זו תדרוש מהמשתמש לשנות את סיסמת ה-Preboot שלו.
    לאחר שליחה של המשימה, יקפוץ למשתמש חלון בשולחן העבודה שמבקש לשנות את הסיסמה.
    במידה והמשתמש התעלם מהחלון וביצע הפעלה מחדש לעמדה, הוא לא יוכל להיכנס ללא החלפת סיסמה.
  • Maintenance Mode - פעולה זו יכולה לסייע למנהלי רשת לביצוע פעולות במחשבים בהם ההצפנה פעילה.
    מכיוון שהסיסמה נקבעת על ידי המשתמש ואינה ידועה על ידי מנהל הרשת, או שאין גישה פיזית למחשב, ייתכנו מצבים בהם תצטרכו זמנית לבטל את סיסמת ה-Preboot כך שהמחשב יעלה ללא בקשת סיסמה.
    בהרצה של משימה זו תוכלו לבחור לאיזה פרק זמן להשהות את ה-Preboot Login - יכול להיות יעיל במקרים, לדוגמא, של הצורך בהפעלה מחדש לעמדה (למשל עבור עדכוני מערכת הפעלה) ללא התערבות המשתמש.

 

כדי לבצע פעולות הצפנה על עמדות, עברו אל לשונית Computers ולחצו לחיצה שמאלית על מחשב מוצפן כדי להיכנס לנתונים המתקדמים.

 

1

    • ביטול הצפנת Full Disk Encryption windows mac
    • 1. כנסו לממשק ניהול ולחצו על Policies, ואז על ESET Full Disk Encryption ואז על New Policy.
      1 efde disable encryption

      2. תנו שם לפוליסי Disable Encryption ולחצו על Settings.

    • 2 efde disable encryption
    • 3. סמנו את הברק האדום וודאו כי ההגדרה של Enable Encryption כבויה, לאחר מכן לחצו על Assign.

    • 3 efde disable encryption

      4. לחצו על Assign על מנת לבחור מחשבים/קבוצות.

    • 4 efde disable encryption

      5. בחרו במחשבים ו/או קבוצות הרלוונטיות.

    • בחירה בקבוצת All, תבטל את ההצפנה לכל המכשירים בממשק ניהול.

    • 5 efde disable encryption

      6. לסיום, לחצו על Finish.

      6 efde disable encryption

    • *תהליך הפענוח יקח זמן, ניתן להמשיך לעבוד עם המחשב כרגיל.
    • הגדרת Single Sign on (SSO) windows
    • הערה: פיצ'ר ה-SSO זמין עבור מחשבי ווינדוס, ודורש מוצר EFDE בתחנות גרסה 2.0 ומעלה.

      1. בממשק הניהול בענן או מקומי ESET PROTECT יש ליצור פוליסי חדש.

       0163 common 5 efde 2

      2. יש לתת לו שם Enable EFDE SSO וללחוץ על Settings.

      0164 common 6 efde 2

      3. יש לבחור בסוג המוצר ESET Full Disk Encryption ולהפעיל את Enable Encryption וגם את Enable Single sign on.

      0165 common 7A efde 2

      4. יש ללחוץ על Assign ואז על Assign.

      0166 common 8 efde 2

      5. יש לבחור במחשבים הרלוונטיים. בחירה ב-ALL תחיל את הפוליסי על כל המחשבים המוצפנים עם EFDE בממשק.

      0146 common 5 disable rdp

      6. יש ללחוץ על Finish.

      0147 common 6 disable rdp

      7. למשתמש תופיע ההודעה הבאה:

      יש להקיש את סיסמת מערכת ההפעלה וללחוץ על OK.

      0160 common 2 efde 2

      8. יש להקיש את סיסמת מערכת ההפעלה ולסמן את התיבה של Sync ESET Full Disc Encryption and Windows Password.

      0161 common 3 efde 2

      כעת, בכל הפעלה מחדש של המחשב, המסך יראה את המסך מטה ויש להקיש סיסמה פעם אחת, והיא תבצע אימות גם מול EFDE וגם מול המשתמש במערכת ההפעלה.

      0162 common 4 efde 2

    • Recovery Password windows mac
    • 1. לחצו על כפתור Manage, סמנו את Restore Access ובחרו ב-Recovery Password.

      Recovery Password 1

      2. תוצג לכם סיסמת ה-Recovery Password, אותה תצטרכו להקריא למשתמש.

      Recovery Password 2

      3. בעמדה עצמה, על המשתמש ללחוץ על F1.

      Recovery Password 3

      4. על המשתמש לבחור ב-Password Recovery.

      Recovery Password 4

      5. על המשתמש להזין את הסיסמה שמנהל הרשת קיבל בסעיף 2.

      Recovery Password 5

      6. כעת על המשתמש ליצור סיסמה חדשה.

    • הערה: בברירת המחדל, הסיסמה צריכה להכיל לפחות: 8 תוים, אות גדולה ואות קטנה (באנגלית).
    •  

      Recovery Password 6

      7. יש ללחוץ על OK.

      Recovery Password 7

    • Recovery Data windows mac
    • 1. יש ללחוץ על Manage, לסמן את Restore Access ולבחור ב-Recovery Data.

      Recovery 1

      2. יש ליצור סיסמה ל-Recovery. את הסיסמה תצטרכו להזין במהלך פעולת השחזור.

      חשוב - הסיסמה תהיה גלויה ב-Plain Text במהלך השחזור, מומלץ לא להגדיר סיסמה קבועה בה אתם משתמשים!

      Recovery 2

      3. לחצו על efderecovery.dat כדי להוריד את הקובץ.

      Recovery 3

      4. הוריד את ה-Recovery Utility מהקישור הבא

      5. הכניסו התקן USB למחשב ופרמטו אותו בתצורת FAT32.
      לאחר מכן, הריצו את כלי ה-Recovery Utility ובחרו ב-NEXT כדי להמשיך.
      recovery 4
      6. בחרו ב-Win RE USB 32/64 והמשיכו.
      recovery 5
      7.  בחרו את נתיב היעד של התקן ה-USB שחיברתם בסעיף 5.
      recovery 6
      8. בחרו באפשרות ESET PROTECT Managed והמשיכו.
      recovery 7
      בשלב הבא, בחרו את קובץ efderecovery.dat שיצרתם בסעיף 3.
      recovery 8
      9.  המסך הבא הינו אופציונלי ולכן לחצו על NEXT כדי להמשיך.
      recovery 9
      10. לחצו על Start כדי להתחיל בתהליך יצירת ההתקן.
      recovery 10
      כעת, בחרו ב-YES והמתינו שההתקן ייוצר.
      recovery 11

      12. הכניסו את התקן ה-USB שיצרתם לעמדה ובצעו ממנו Boot.

      בחרו באפשרות - Decrypt All encrypted Disks ועקבו אחר ההוראות לפענוח העמדה.

    • Block FDE login password windows
    • 1. לחצו על Manage, סמנו את Block Access ובחרו ב-Block FDE login password.

      Block FDE 1

      2. בחרו ב-Block Password.

      Block FDE 2

      למשתמש תופיע ההודעה Password has been disabled.

      Block FDE 3

      במידה והמשתמש ינסה להיכנס לעמדה הוא יקבל את ההודעה User is disabled.

      Block FDE 4

    • Wipe FDE login password windows
    • 1. לחצו על Manage, סמנו את Block Access ובחרו ב-Wipe FDE login password.

      Wipe 1

      2. לחצו על Wipe Password.

      Wipe 2

      3. בשלב זה המשתמש יקבל BSOD והמחשב יופעל מחדש, לאחר ההפעלה מחדש הוא לא יוכל לעבור את שלב ה-Preboot Login.

      Wipe 3

    • Invalidate FDE login password windows
    • 1. לחצו על Manage ובחרו ב-Invalidate FDE login password.

      Invalidate 1

      2. למשתמש תקפוץ הודעה שאומרת שהסיסמה פגה.

      Invalidate 2

      3. עליו יהיה לשנות את הסיסמה.

      Invalidate 3

      במידה והמשתמש התעלם מההודעה של בקשת החלפת הסיסמה וביצע הפעלה מחדש, הוא יתבקש להחליף סיסמה בשלב ה-Boot.

      Invalidate 4

    • Maintenance Mode windows
    • 1. לחצו על Manage, סמנו את Pause FDE Authentication, ובחרו בפרק זמן הרצוי.

      Maintenance 1

      2. לחצו על Pause FDE Authentication.

      בשלב זה הסטטוס של מוצר ההצפנה ישתנו ותוכלו לבצע הפעלה מחדש ללא הצורך בסיסמה.

      Maintenance 2

      3. כדי להחזיר בצורה יזומה את הצורך בסיסמה בחרו ב-Resume FDE Authentication.

      Maintenance 3

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *