Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מדריך זה יפרט כיצד ניתן להחריג תיקיות וקבצים מסריקה, כדי לשפר ביצועים של תוכניות מסוימות, לדוגמא תוכנות המשתמשות במאגר Database, או תוכנות כבדות כגון תוכנות עריכה ועיצוב.

ההחרגה מתחלקת לשני סוגים:

  • החרגת תיקיות - תחריג את כל הקבצים שנמצאים בתיקייה מסויימת כך שלא יסרקו על ידי ESET.
  • החרגת יישומים - בהחרגת תיקיות, כל הקבצים בתיקייה לא יסרקו - אך אם יש יישום (EXE) בתוך התיקייה שמבצע פעולה מחוץ לתיקייה (לדוגמא תוכנת גיבוי) - הוא כן ייסרק על ידי ESET, לכן יש להחריג גם את תיקיית התוכנה וגם את היישום.

למדריך החרגת איומים מסריקה לחצו כאן

תוכן

1. תחילה יש ליצור פוליסי חדש בו נגדיר את ההחרגות. לחצו על לשונית Policies ובחרו ב-New Policy.

1

2. תנו שם מתאים לפוליסי ולחצו על Settings.

2

    • החרגת תיקיות וקבצים
    • 3. בעץ ההגדרות בחרו ב-ESET Endpoint for Windows, לחצו על Scans, ולחצו על Edit בשורת Performance Exclusions.

      0180 common 1 exclusion policy

      4. לחצו על Add.

      4

      5. הזינו את נתיב התיקייה שתרצו להחריג בפורמט הבא:

      C:\ESET\Tools\ יחריג את תיקיית Tools והקבצים שהיא מכילה בלבד.

      C:\ESET\Tools\* יחריג את תיקיית Tools, ואת כל תתי התיקיות והקבצים תחתיה.

      5

      6. לחצו על Save.

      6

    • החרגת יישומים
    • 3. בעץ ההגדרות בחרו ב-ESET Endpoint for Windows, לחצו על Protections, על Real-time file system protection, ובשורת Processes exclusions לחצו על Edit.

      0181 common 2 exclusion policy

      4. לחצו על Add.

      11

      5. הזינו את נתיב היישום שתרצו להחריג ולחצו על OK.

      12

      6. לחצו על Save.

      13

7. לחצו על לשונית Assign ועל כפתור Assign.

7

8. בחרו בתיקייה או במחשבים עבורם תרצו להגדיר את ההחרגה.

8

9. לחצו על Finish.

9

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *