Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד לצפות ברשימת תוכנות צד ג' המותקנות בתחנות הקצה והשרתים.

בברירת מחדל בצפייה על תוכנות מותקנות, ניתן לראות רק תוכנות של ESET - בעזרת פוליסי ניתן לצפות בכל התוכנות המותקנות, ואף להסיר תוכנות מרחוק.

תוכן

1. פתחו את ממשק הניהול, לחצו על Policies, לאחר מכן תחת Built-in Policies סמנו את ESET Management Agent.

לחצו לחיצה שמאלית על הפוליסי ברירת המחדל בשם Application Reporting - Report all installed applications, ובחרו באפשרות Assign Groups.

1 3rd party apps

2. סמנו את קבוצת All ולחצו על OK.

ההגדרה תופעל אוטומטית על התחנות בפעם הבאה שיתקשרו מול ממשק הניהול (בברירת מחדל כל דקה).

2

3. כדי לצפות בתוכנות שמותקנות על תחנה ספציפית, עברו ללשונית Computers, לחצו לחיצה שמאלית על תחנה ובחרו באפשרות Show Details.

2 3rd party apps

4. לחצו על לשונית Installed Applications, שם תוכלו לצפות בכל התוכנות המותקנות על המחשב.

במידת ועמודת Agent Supports Uninstall מציינת yes, תוכלו אפילו להסיר תוכנות מרחוק דרך ממשק הניהול.

4

5. כדי לצפות בדוח יותר מרוכז של כל התוכנות המותקנות, תוכלו לעבור ללשונית Reports, ולפתוח את הדוח Installed Applications.

3 3rd party apps

6. שם תוכלו לראות רשימה מרוכזת של כל התוכנות המותקנת על כל המחשבים.

בעמודת Count יופיעו לכם כמות המחשבים עם אותה התוכנה ואותה הגרסה - כדי לצפות בשמות המחשבים תוכלו ללחוץ לחיצה שמאלית, ולבחור באפשרות Detailed Information.

6

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *