Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

כדי למנוע שינויים בהגדרות, ולמנוע הסרה לא רצויה של האנטי-וירוס, מומלץ להגדיר סיסמא להגדרות המתקדמות.

סרטון

תוכן

1. בחלון הפוליסי הראשי, לחצו לחיצה שמאלית על הפוליסי הראשי של התחנות, בדרך כלל Antivirus - KISS Clients ובחרו ב-Edit.

1 set password epp

2. יש ללחוץ על Settings, לעבור ל-User Interface, ללחוץ על Access Setup, ואז בשורת Password settings for version 7 and above לחצו על Set.

2 set password epp

3. בחלון שנפתח יש להגדיר את הסיסמא להגנה על ההגדרות וללחוץ על OK.

7

4. יש לסמן את Override Mode, לאחר מכן להפעיל את Allow Override by local admin, יש לבחור את Password בשורת Authentication Type ולהגדיר את הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

לסיום יש ללחוץ על Finish.

3 set password epp

5. כעת יש לבצע את אותה הפעולה לפוליסי של השרתים.

יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הפוליסי הראשי של השרתים, בדרך כלל Antivirus - KISS Servers וללחוץ על Edit, לאחר מכן יש לחזור על שלבים 2-4.

5 set password epp

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *