Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד ליצור ולהגדיר משימה לסנכרון שמות המחשבים בממשק הניהול.

לאחר שמשנים שם של מחשב לשם חדש, השם החדש לא מתעדכן באופן אוטומטי בממשק הניהול.

ניתן להגדיר את משימה זו כדי שתסנכרן את השמות החדשים, ושהמשימה תרוץ באופן אוטומטי.

תוכן

1. בממשק הניהול, יש ללחוץ על Tasks, לאחר מכן על כפתור New, ולבחור ב-Server Task.

1

2. תנו למשימה שם.

בתפריט המשימות בחרו במשימה Rename Computers, וסמנו את Run task immediately after finish.

כדי להגדיר הרצה קבועה ומתוזמנת, סמנו גם את Configure Trigger.

22

3. יש ללחוץ על לשונית Settings, ותחת Group Name ללחוץ על כפתור Select.

3

4. יש לסמן את קבוצת All, וללחוץ על OK.

4

5. במידה וסימנתם את Configure Trigger, לחצו על לשונית Trigger.

תחת Trigger Type בחרו בתזמון הרצוי (לדוגמא יומי, שבועי וכו').

סמנו את No End, ולחצו על Finish.

10

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *