• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

אנו ממליצים להשתמש בפוליסי שיצרנו והתאמנו לגרסא 7 על מנת שתוכלו לוודא שהרשת מוגנת בצורה מיטבית.

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי, וללחץ אותו לשולחן העבודה, דרך הקישור הבא

מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על Import.

1

2. יש ללחוץ על Browse.

2

3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ KISS Policies for Endpoint Security and File Security.dat שהורדתם בסעיף 1.

3

4. יש ללחוץ על Import, ולאחר מכן על Close.

4

5. בחלון הפוליסי הראשי, יש לסמן את Antivirus - KISS תחת ESET Endpoint for Windows, וללחוץ בתחתית על כפתור Assign Group.

Policy 1

6. יש לסמן את קבוצת All וללחוץ על OK.

Policy 2

7. במסך הראשי יש לסמן הפעם את Antivirus - KISS שנמצא תחת ESET File Security for Microsoft WindowsServer, וללחוץ שוב על Assign Group.

Policy 3

8. לסמן שוב את קבוצת All וללחוץ על OK.

Policy 2

 

לאחר ייבוא הפוליסי אנו ממליצים להגן על התחנות בסיסמא נגד הסרה.

    • הגדרת סיסמא נגד הסרה
    • 1. בחלון הפוליסי הראשי, יש ללחוץ לחיצה שמאלית על גלגל השיניים ליד הפוליסי, ולבחור ב - Edit.

      5

      2. יש ללחוץ על Settings, לעבור ל - User Interface, ללחוץ על הפלוס הכחול ליד Access Setup, ואז ללחוץ על Password Protect Settings.

      6

      3. בחלון שנפתח יש להגדיר את הסיסמא להגנה על ההגדרות וללחוץ על OK.

      7

      4. יש לסמן את Override Mode, לאחר מכן להפעיל את Allow Override by local admin, יש לשנות ל - Password ליד Authentication Type ולהגדיר את הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

      8

      5. כעת יש ללחוץ על Assign, ואז על כפתור Assign.

      9

      6. יש לסמן את קבוצת All, ולאחר מכן ללחוץ על OK.

      10

      7. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      11

      8. כעת יש לבצע את אותה הפעולה לפוליסי של השרתים.

      יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הפוליסי Antivirus - KISS שנמצא תחת הקטגוריה של ESET File Security for Windows Server ו-Edit, לאחר מכן יש לחזור על שלבים 6-11.

      12

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *