• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

אנו ממליצים להשתמש בפוליסי שיצרנו והתאמנו על מנת שתוכלו לוודא שהרשת מוגנת בצורה מיטבית.

פוליסי זה מפעיל את כל ההגנות ברמתן הגבוהה, ומגדיר סריקה שבועית לתחנות ולשרתים (מחוץ לשעות פעילות). בהמשך גם מוסבר כיצד להגדיר סיסמא נגד הסרה.

תוכן

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי, וללחץ אותו לשולחן העבודה, דרך הקישור הבא

מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

2. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ KISS Policies for Endpoint Security and File Security.dat שהורדתם בסעיף 1.

3

4. יש ללחוץ על כפתור Import.

4

5. בחלון הפוליסי הראשי, סמנו את Custom Policies, לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus KISS Clients, ובחרו ב-Assign Groups.

Assign Clients

סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

Assign Clients2

6. כעת נפעיל את הפוליסי גם על שרתים. לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus - KISS Servers ובחרו ב-Assign Groups.

Assign Servers

סמנו את תיקיית All ולחצו על OK.

Assign Clients2

לאחר ייבוא הפוליסי מומלץ להגדיר סיסמה נגד הסרה כדי להגביר את רמת ההגנה.

    • הגדרת סיסמה נגד הסרה
    • מומלץ להגדיר סיסמה להגדרות המתקדמות, כך שמשתמשים לא יוכלו להשבית או להסיר את האנטי-וירוס ללא סיסמא.

      ניתן לעשות זאת לפי ההסבר הבא

    • הגדרות ראשוניות לחומת האש - מוצרי Advanced בלבד - חשוב!
    • חשוב - במידה וברשותכם אחד מהמוצרים המתקדמים הבאים:

      ESET Endpoint Protection Advanced

      ESET Secure Business

      יש להגדיר את חומת האש של ESET בארגון כדי למנוע מצב של חסימת תקשורות כמו מדפסת רשת, שיתופי תיקיות בין מחשבים, פינגים ועוד, לפי ההסבר הבא

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    בערב חג השבועות, יום א', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *