• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד ליצור משימת אקטיבציה אוטומטית לתחנות קצה בממשק הניהול.

כשתחנות יתקשרו מול ממשק הניהול ללא רישיון, הן יקבלו את המשימה באופן אוטומטי.

תוכן

1. יש ללחוץ על לשונית Computers, וללחוץ על גלגל השיניים ליד קבוצת Not Activated Security Products.

1

סמנו את Tasks, ובחרו ב-New Task.

2

2. יש לתת שם למשימה-Product Activation, ולאחר מכן בתפריט Task יש לבחור ב-Product Activation.

לאחר מכן לחצו על Trigger.

3

3. שנו את ה-Trigger Type ל-Joined Dynamic Group Trigger. לסיום יש ללחוץ על Finish.

4

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *