Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מערכות הפעלה ווינדוס 7 ושרתי 2008R2 הפסיקו לקבל תמיכה של מיקרוסופט, ולכן ניתן להתקין אייג'נט ניהול בגרסה שאינה העדכנית ביותר.

במדריך זה נסביר כיצד להתקין אייג'נט ניהול על ווינדוס 7 ושרת 2008R2.

תוכן

על מנת להתקין את האייג'נט, יש להוריד את התקנת האייג'נט וליצור קובץ קונפיגורציה, ולשים את שניהם באותה התיקיה לפני ההתקנה.

1. יש להוריד את התקנת אייג'נט גרסה 10.1 מהקישור הבא ולחלץ את הקובץ.

ע"פ סוג ממשק הניהול שברשותכם, יש ליצור את קובץ הקונפיגורציה Install_config.ini:

    • ממשק ניהול בענן - ESET PROTECT
    • 2. יש ללחוץ על Installers ואז Create Installer ואז Customize Installer.
    • 1 install agent win 7
    •  3. יש ללחוץ על Use GPO or SCCM for deployment, לבחור קבוצה סטטית אליה המחשב יכנס, לסיום יש ללחוץ על Finish.
    • הערה: משווקים בניהול מאוחד, יש לבחור את הקבוצה הסטטית של הלקוח הספציפי.
    • 2 install agent win 7
    • 4. יש לבחור את האופציה הראשונה משמאל, אשר תוריד את קובץ הקונפיגורציה.
    • 3 install agent win 7
    • 5. יש לשמור את קובץ הקונפיגורציה באותה התיקיה אליה הורדתם את התקנת האייג'נט בסעיף 1.
    • 4 install agent win 7
    • ממשק ניהול מקומי - ESET PROTECT On-Prem
    • 2. יש ללחוץ על Installers ואז Create Installer.
    • 5 install agent win 7
    • 3. יש ללחוץ על Use GPO or SCCM for deployment, לבחור קבוצה סטטית אליה המחשב יכנס, לכתוב את שם השרת או כתובת IP, לסיום יש ללחוץ על Finish.
    • הערה: משווקים בניהול מאוחד, יש לבחור את הקבוצה הסטטית של הלקוח הספציפי.
    • 6 install agent win 7
    • 4. יש לבחור את האופציה הראשונה משמאל, אשר תוריד את קובץ הקונפיגורציה.
    • 3 install agent win 7
    • 5. יש לשמור את קובץ הקונפיגורציה באותה התיקיה אליה הורדתם את התקנת האייג'נט בסעיף 1.
    • 4 install agent win 7

6. כעת יש להתקין את הקובץ agent_x64_10.1.1292.0.msi בתחנה.

7 install agent win 7

ניתן גם להעתיק את 2 קבצים אלו לתחנות נוספות ולבצע התקנה באותה צורה.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *