Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

בעיה

נדרשתם להתקין את עדכוני KB4490628 ו-KB4474419 במחשבי Windows 7 & Windows Server 2008R2 עבור תמיכה ב-SHA2, לצורך התקנת גרסאות ESET העדכניות.

פתרון

במידה ולא מדובר בכמות גדולה של תחנות וברצונכם לבצע זאת בצורה ידנית, תוכלו להוריד את העדכונים דרך הקישורים הבאים:

במידה ומדובר ברשת גדולה או אתם מעוניינים לשלוח את ההתקנה מתוך ממשק הניהול, תוכלו לעשות זאת לפי ההסבר הבא:

1. פתחו את ממשק הניהול, לחצו על Tasks, תחת Operating System סמנו את Run Command. לחצו על הכפתור New ו-Client Task.

41 common tasks

2. תנו שם למשימה לפי מערכת ההפעלה אליה אתם רוצים לשלוח את השדרוגים.

האפשרויות הן:

Windows 7 64 bit

Windows 7 32 Bit

Windows 7 Embedded 64 Bit

Windows 7 Embedded 32 Bit

Windows 2008R2 64 Bit

 

לאחר מכן לחצו על Settings.

2

3. בשורת Command Line to Run הדביקו את הפקודה הרלוונטית למערכת ההפעלה הרצויה:

בסיום לחצו על Finish.

3

4. בחלון שיפתח לחצו על Create Trigger - כדי לבחור על מי המשימה תרוץ.

3

5. לחצו על לשונית Target ועל כפתור Add Computers.

5

6. סמנו את התחנה הרצויה, ולחצו על OK.

6

 7. לחצו על Finish.

כעת המשימה תישלח לעמדות הרלוונטיות. שימו לב - המשימה ששלחתם תופיע בירוק (הושלמה בהצלחה) מהר מאוד - כל שהמשימה עושה היא לשלוח פקודת Powershell לתחנה, שמורידה את העדכונים ומתקינה אותם.

כלומר, לאחר ששלחתם את המשימה עליכם להמתין כמה דקות עד שהעדכונים יושלמו.

שימו לב - ייתכן והפעלה מחדש לעמדות תהיה הכרחית לפני שההתקנה של הגרסאות העדכניות של ESET תושלם בהצלחה.

7

8. כדי להריץ את המשימה על עמדות נוספות תוכלו ללחוץ עליה ולבחור ב-Run On.

8 new

9. לחלופין, תוכלו לעבור ללשונית Computers, לסמן את התחנות הרלוונטיות, ללחוץ על כפתור Action, סמנו את Last Used Tasks ובחרו במשימה מהתפריט.

9 new

10. תוכלו לוודא שהעדכונים הותקנו בהצלחה בעמדה עצמה, פתחו את Appwiz.cpl ולחצו על Installed Updates.

10

11. וודאו כי מותקנים העדכונים KB4474419 ו-KB4490628.

11

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *