Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

מומלץ לגבות את ה-DB של ממשק הניהול המקומי מעת לעת.

במדריך הבא נסביר כיצד להגדיר משימה אוטומטית לגיבוי ה-DB של ממשק הניהול ESET PROTECT On-Prem.

תוכן

1. על מנת לבצע גיבוי ל-Database, נצטרך את שם ה-Instance של ה-SQL.

בממשק הניהול יש ללחוץ על Help ועל About.

1

2. יש להעתיק את שם ה-Instance אשר יופיע בתחתית העמוד בשורת DB Hostname.

80 common tasks

3. בממשק ניהול ESET PROTECT On-Prem יש ללחוץ על Tasks ואז על Run Command ואז על New ו-Client Task.

81 common tasks

4. יש לתת שם למשימה Backup DB וללחוץ על Settings.

82 common tasks

5. בשורת Command line to run יש להדביק את הפקודה הבאה:

SQLCMD.EXE -S LOCALHOST\ERASQL -d ERA_DB -E -Q "BACKUP DATABASE ERA_DB TO DISK = N'BACKUPFILE.bak' WITH NOFORMAT, INIT, NAME = N'ERA_DB', SKIP, NOREWIND, NOUNLOAD, STOP_ON_ERROR, CHECKSUM, STATS = 10"

אם שם ה-Instance שלכם שונה מ-ERASQL, יש לשנות אותו בהתאם בשורה העליונה בחלק המודגש.

לסיום יש ללחוץ על Finish.

83 common tasks

6. יש ללחוץ על Create Trigger.

84 common tasks

7. יש ללחוץ על Targets ואז על Add Targets.

85 common tasks

8. יש לסמן את השרת בו מותקן ממשק הניהול המקומי וללחוץ OK.

 86 common tasks

9. יש ללחוץ על Trigger ולבחור בשדה Trigger type את התדירות הרצויה.

* מומלץ לבחור תדירות שבועית או חודשית.

לאחר מכן יש לבחור ב-No End כדי שהמשימה תרוץ ללא תאריך סיום.

 87 common tasks

10. לסיום יש ללחוץ על Finish.

Common

שימו לב: קובץ הגיבוי נוצר בשרת בתיקיית:

C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL15.ERASQLINSTANCEID\MSSQL\Backup

אם שם ה-Instance שלכם שונה מ-ERASQL, יש לשנות אותו בהתאם בשורה העליונה בחלק המודגש.

88 common tasks

מומלץ לוודא מעת לעת שהקובץ קיים בנתיב ומציג תאריך עדכני.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *