Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תוכן

 1. יש להיכנס לממשק ניהול  - מקומי או בענן וללחוץ על לשונית Computers.

 0083 common 1 worst

2. יש ללחוץ על גלגל השיניים בצד ימין ולאחר מכן על Edit Columns.

0084 common 2 worst

3. יש לגרור את עמודת Worst Functionality Problem מצד שמאל, לצד ימין כך שתופיע מתחת ל-Computer Name.

0085 common 3 worst

העמודה תיראה כך, לסיום יש ללחוץ על OK בתחתית.

0089 common 7 worst

לאחר ההוספה, לשונית Computers תיראה כך:

מיון של המחשבים ע"פ עמודה זו, יציג את המחשבים המצריכים את הטיפול הדחוף ביותר.

0087 common 5 worst

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *