Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

ה-MDM בממשק ניהול מקומי (ESET PROTECT On-Prem) נכנס ל-EOL בסוף שנת 2023.

במדריך הבא נסביר כיצד לבצע מיגרציה למכשירים ניידים מממשק מקומי לממשק ניהול בענן.

שימו לב: מדריך זה מעביר רק את המכשירים הניידים, ללא פוליסי, הסטוריה, משימות וכו... 

דרישות קדם

- ממשק ניהול מקומי גרסה 10 ומעלה.
- רכיב Mobile Device connector גרסה 10 ומעלה.
- ממשק ניהול בענן עם רישיון ענני.
- מכשירים ניידים מסוג אנדרואיד עם אפליקציית ESET Endpoint Security גרסה 3.5 ומעלה.
- מכשירי אנדרואיד מתקשרים עם ממשק הניהול מקומי ESET PROTECT On-Prem.

תוכן

1. בממשק ניהול בענן יש ללחוץ על על More ואז על Settings.

יש להרחיב את Migration of mobile devices from ESET PROTECT (ON-PREMISES).

יש לבחור רישיון ואת הקבוצה הסטטית אליה המכשירים יכנסו.

יש ללחוץ על Generate Token ולהעתיק את הטקסט.

הערה: ניתן להגדיר בשדה Token usage limit את מספר המכשירים הניידים שיעברו עם האסימון שנוצר.
ניתן להגדיר העברה של 1-2 מכשירים (במקום 1000), ולאחר שיעברו, ליצור אסימון חדש לשאר המכשירים.
*לא ניתן לבחור אילו מכשירים יעברו.

 1 mdm migration

2. יש להיכנס לממשק ניהול המקומי וללחוץ על Policies ואז על ESET Mobile Device Connector ו-New Policy.

6 mdm migration

3. יש לתת שם לפוליסי Migration to Cloud וללחוץ על Settings.

7 mdm migration

4. יש להדביק את ה-Token שהעתקנו בסעיף 1 בשורת Migration Token וללחוץ על Assign.

9 mdm migration

5. יש ללחוץ על Assign.

 10 mdm migration

6. יש לבחור את השרת בו מותקן רכיב ה-MDM, ניתן פשוט לבחור בקבוצת All.

לאחר מכן יש ללחוץ על Ok.

11 mdm migration

7. לסיום יש ללחוץ על Finish.

5 mdm migration

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *