Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

את ממשק הניהול של ESET ניתן להטמיע בעזרת מכונת Appliance מבוססת לינוקס, המגיע עם כל הרכיבים הנחוצים מותקנים מראש - כל שעליכם לעשות הוא לטעון את המכונה לתוכנת הוירטואליזציה שלכם ולספק מספר הגדרות ראשוניות.

ממשק ניהול זה מומלץ להטמעה עבור משתמשים בעלי לפחות ידע בסיסי בשימוש בלינוקס.

1. יש להוריד את הגרסא העדכנית של ממשק הניהול Virtual Appliance דרך הקישורים הבאים:

OVA - עבור Vmware / Player / Workstation / Oracle Virtualbox / ESXi 6.5+ דרך הקישור הבא.

VHDX - עבור Hyper-V דרך הקישור הבא.

לאחר שההורדה הסתיימה, ייבאו את המכונה לתוך סביבת הוירטואליזציה שלכם והדליקו אותה.

הגדירו כתובת IP במהלך הייבוא או הגדירו על המכונה DHCP כדי שתקבל IP באופן אוטומטי.

2. עם הדלקת המכונה תופיעה כתובת ה-IP שהיא קיבלה. לכתובת זו יש לגשת דרך דפדפן אינטרנט.

Appliance Installation 1

3. פתחו דפדפן אינטרנט עם כתובת ה-IP מהסעיף הקודם (לדוגמא https://192.168.1.149).

לחצו על תפריט Choose Appliance ובחרו באפשרות ESET Protect Server Appliance.

Appliance Installation 2

4. תוכלו להגדיר שם למכונה, אך שלב זה אינו חובה (בברירת מחדל שם המכונה יהיה Protect).

יש להגדיר סיסמאת כניסה לממשק הניהול.

Appliance Installation 3

5. יש לגלול למטה בעמוד, ולסמן את האפשרות Enable HTTP Forward Proxy. הגדרה זו תאפשר לתחנות להוריד עדכונים דרך המכונה עצמה, במקום לצאת לאינטרנט, ובכך לחסוך תעבורה.

לאחר מכן יש לאשר את הסכם המשתמש בתחתית העמוד וללחוץ על Submit.

Appliance Installation 4

6. כעת תתחיל ההגדרה הראשונית של המכונה.

Appliance Installation 5

7. במכונה עצמה תופיעה ההודעה הבאה, יש להמתין לסיום.

Appliance Installation 6

8. עם סיום ההגדרה הראשונית יופיע החלון הבא.

כעת ניתן לגשת לממשק הניהול דרך דפדפן האינטרנט.

Appliance Installation 7

9. את שאר הפעולות הראשוניות בממשק הניהול (משימת אקטיבציה, הגדרת פוליסי, הפצה לתחנות) ניתן לבצע החל מהחלק השני של מדריך ממשק הניהול שמיועד ל-Windows, הפעולות יהיו אותן הפעולות. המדריך נמצא בקישור הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *