• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

מדריך זה יסביר כיצד ליצור משימה בתוך ממשק הניהול ולשלוח שדרוגים לרכיבים הבאים:

  • ESET Server
  • Web Console
  • Management Agent
  • Mobile Device Connector

תוכן

1. בממשק הניהול יש ללחוץ על לשונית Tasks (בגרסאות קודמות נקרא Client Tasks), לבחור ב-ESET Protect Components Upgrade (בגרסאות קודמות נקרא Security Management Center Components Upgrade או Remote Administrator Components Upgrade), וללחוץ על כפתור New ו-Client Task.

1

2. יש לתת למשימה שם Components Upgrade וללחוץ על Settings.

2

3. יש לאשר את הסכם המשתמש, וללחוץ על <Choose Server>.

3

4. בחלון שנפתח יש לבחור בגרסא העדכנית (שימו לב לעמודת Version), וללחוץ על OK.

4

5. יש ללחוץ על Finish.

5

6. בחלון שנפתח יש לללחוץ על Create Trigger.

6

7. בשלב זה אנו בוחרים על מי המשימה תרוץ. יש ללחוץ על Target, ולאחר מכן לבחור ב-Add Computers או Add Groups.

מומלץ בתור התחלה לשלוח את העדכון לכמה תחנות בודדות, לוודא שהכל תקין, ולאחר מכן לשלוח לשאר.

7

8. יש לסמן את התחנות / קבוצות אליהם נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על OK.

8

9. לסיום יש ללחוץ על Finish.

9

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *