• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

במידה והנך משדרג מגרסה ישנה לגרסה 7, יש להסיר תחילה את הגרסה הישנה. לאחר ההסרה יש לאתחל את שרת הדואר.

במידה ובגרסה הישנה מוגדרים חוקים לסינון דואר, הם יוסרו בשדרוג לגרסה החדשה.
עם זאת, מנוע האנטי ספאם בגרסה החדשה שופר משמעותית וייתכן ולא יהיה כלל צורך בחוקים הללו.
על מנת לשמר אותם בכל זאת, יש לבנות אותם מחדש לאחר התקנת הגרסה החדשה.

יש להוריד את קובץ ההתקנה מהקישורים הבאים:

32 ביט

64 ביט

בסיום ההורדה יש להפעיל את קובץ ההתקנה שירד.

1. יש ללחוץ על הכפתור Next.

1

2. יש לאשר את (1) הסכם המשתמש וללחוץ (2) Next.

2

3. יש ללחוץ על Next.

3

4. יש ללחוץ על Install.

4

5. לסיום יש ללחוץ על Finish.

5

7. בסיום ההתקנה יש להזין את מפתח הרישיון, וללחוץ על Activate.

במידה ואין ברשותכם את מפתח הרישיון, יש לשלוח את ה – EAV (מזהה הרישיון בגרסה 5) לכתובת המייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 6

  • במידה ומותקנת רשת עם שרת ניהול בגרסה 7 - יש להיכנס לתיקיית ESET המשותפת ולהריץ את הקובץ ESMCAgentInstaller.bat / EraAgentInstaller.bat – על מנת שהשרת יהיה מנוהל מרכזית מניהול 7 ברשת.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *