חבילות הגנה: לבית, למשפחה ולעסקים קטנים


check icn חבילת הגנה לשימוש אישי

check icn חבילת הגנה משפחתית

check icnחבילת הגנה פרימיום לעסק

למידע נוסף

הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

במידה והנך משדרג מגרסה ישנה לגרסה 7, יש להסיר תחילה את הגרסה הישנה. לאחר ההסרה יש לאתחל את שרת הדואר.

במידה ובגרסה הישנה מוגדרים חוקים לסינון דואר, הם יוסרו בשדרוג לגרסה החדשה.
עם זאת, מנוע האנטי ספאם בגרסה החדשה שופר משמעותית וייתכן ולא יהיה כלל צורך בחוקים הללו.
על מנת לשמר אותם בכל זאת, יש לבנות אותם מחדש לאחר התקנת הגרסה החדשה.

יש להוריד את קובץ ההתקנה מהקישורים הבאים:

32 ביט

64 ביט

בסיום ההורדה יש להפעיל את קובץ ההתקנה שירד.

1. יש ללחוץ על הכפתור Next.

1

2. יש לאשר את (1) הסכם המשתמש וללחוץ (2) Next.

2

3. יש ללחוץ על Next.

3

4. יש ללחוץ על Install.

4

5. לסיום יש ללחוץ על Finish.

5

7. בסיום ההתקנה יש להזין את מפתח הרישיון, וללחוץ על Activate.

במידה ואין ברשותכם את מפתח הרישיון, יש לשלוח את ה – EAV (מזהה הרישיון בגרסה 5) לכתובת המייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 6

  • במידה ומותקנת רשת עם שרת ניהול בגרסה 7 - יש להיכנס לתיקיית ESET המשותפת ולהריץ את הקובץ ESMCAgentInstaller.bat / EraAgentInstaller.bat – על מנת שהשרת יהיה מנוהל מרכזית מניהול 7 ברשת.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *