Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

בשלבים הבאים נדגים כיצד להתקין את מוצר האבטחה ESET File Security for Linux על שרת Linux ללא ממשק הניהול בתצורת Stand-Alone.

דרישות קדם

וודאו שמותקן kernel-devel מתאים למערכת.

ניתן להתקין על ידי הרצה של הפקודה הבאה:

sudo yum install "kernel-devel-uname-r == $(uname -r)"

או לחלופין לבצע עדכון למערכת ההפעלה:

yum upgrade

תוכן

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה, ולהעביר אותו לשרת הלינוקס. לחלופין ניתן להוריד ישירות לשרת. קובץ ההתקנה נמצא בקישור הבא.

1

2. בסיום ההורדה יש להריץ את הקובץ עם הפקודה:

sh ./efs.x86_64.bin

2

3. יש ללחוץ Enter, ולאחר מכן על Q.

3

4. יש ללחוץ על Y ואז על Enter.

4

5. יש לאשר את ההתקנה על ידי לחיצה על Y ועל Enter.

5

6. בסיום ההתקנה נקבל פרטי חיבור לממשק הוובי של מוצר האנטי-וירוס לשרת.

דרך הממשק הוובי תוכלו לבצע פעולות כמו אקטיבציה, שינוי הגדרות, הפעלת סריקות ועוד.

6

7. במידה ותרצו לשנות את הסיסמה האקראית שנוצרה בסיום ההתקנה, נוכל להריץ את הפקודה הבאה:

sudo /opt/eset/efs/sbin/setgui -p <password> -e

7

8. כדי לאקטב את המוצר דרך ממשק הטרמינל (מבלי להיכנס ל - Web Interface) נוכל להריץ את הפקודה הבאה:

sudo /opt/eset/efs/sbin/lic -k XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

8

9. כדי להפעיל עדכונים מודולים דרך ממשק הטרמינל, יש להריץ את הפקודה הבאה:

sudo /opt/eset/efs/bin/upd -u

9

10. כדי לאקטב את המוצר דרך ממשק Web Interface, יש לפתוח דפדפן אינטרנט ולרשום בכתובת https://server_ip:9443

10

11. יש ללחוץ על License, ולבחור באפשרות Activate with License Key. לאחר מכן להזין את מפתח הרישיון.

11

12. מומלץ להפעיל את מנגנון LiveGrid ו-Detection of Potentially Unwanted Applications.

14

13. אם תרצו לבדוק שמנגנון האיתור תקין תוכלו להוריד קובץ EICAR בעזרת הפקודה הבאה:

wget https://secure.eicar.org/eicar.com.txt

12

במידה והכל תקין הקובץ יזוהה וימחק על ידי מנגנון הסריקה של האנטי-וירוס.

14

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *