Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד ניתן להגדיר ולהפעיל אימות דו-שלבי בעזרת התקן Yubikey פיזי.

Yubikey הוא התקן פיזי שניתן לחבר למחשב כדי שיזין קוד אימות חד-פעמי (OTP) בלחיצה על כפתור בהתקן.

Yubikey יכול להוות תחליף לאפליקציה של ESA, ויכול להיות יעיל במקומות בהם אין קליטה (ולכן לא ניתן לקבל אימייל/SMS לאימות דו-שלבי), או אפילו עבור אירגונים בהם לעובדים טלפונים "כשרים".

דרישות קדם

  • ממשק ESA מותקן
  • התקן Yubikey
  • תוכנת Yubikey Personalization Tool מותקנת (ניתן להוריד מהקישור הבא

חשוב - אנו לא מוכרים התקני Yubikey אך תומכים בשימוש שלהם בממשק הניהול.

תוכן

 1. חברו את התקן ה-Yubikey למחשב והפעילו את תוכנת ה-Yubikey Personalization Tool.

לחצו על לשונית Settings, סמנו את Log Configuration Output, ומהתפריט בחרו ב-PSKC format.

1

2. לחצו על לשונית OATH-HOTP, ובחרו ב-Quick.

2

3. סמנו את Configuration Slot 1, בטלו את הסימון ליד OATH Token Identifier, ולחצו על Write Configuration.

3

במידה וההודעה הזו מופיעה לחצו על Yes.

4

4. שמרו את קובץ ההגדרות.

5

5. סימו לב לשורת Dec - זהו הסיריאלי של ההתקן הספציפי הזה וכך הוא יופיע בממשק הניהול של ESA.

לסיום לחצו על Exit - חשוב לסגור את התוכנה לפי שממשיכים לשלב הבא, אחרת קובץ ההגדרות לא יישמר בצורה תקינה.

6

6. פתחו את ממשק הניהול של ESA ולחצו על לשונית Hard Tokens.

סמנו את Enabled, ולחצו על Import Hard Tokens.

7

7. לחצו על Select File ובחרו בקובץ ההגדרות שיצרתם.

לחצו על Import Tokens.

8

כאן תוכלו לראות את הסיריאלי כפי שהופיע בסעיף 5 - זהו הסיריאלי המזהה של ההתקן.

9

8. כעת כדי לצוות את ההתקן למשתמש, עבור ללשונית Users ופתחו משתמש כלשהו.

9

9. אפשרו את Hard Token, ומהתפריט בחרו בסיריאלי הרצוי.

לסיום לחצו על Save.

כעת, בפעם הבאה שהמשתמש יידרש לבצע אימות, הוא יוכל לחבר את התקן ה-Yubikey, וללחוץ על הכפתור בהתקן. קוד OTP יוקלד באופן אוטומטי.

חשוב - כשהמשתמש לוחץ על הכפתור בהתקן, יש לוודא שהשדה של ה-OTP מסומן (לחיצה על הכפתור בהתקן תזין את ה-OTP אל תוך השדה המסומן).

10

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *