Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

בממשק הניהול של ESET Secure Authentication ניתן להגדיר שמשתמשים יוכלו לרשום את עצמם עם מספר הטלפון שלהם ללא צורך בהתערבות או הגדרה כלשהי ממנהל הרשת.

במהלך התהליך, משתמשים ינסו להתחבר לעמדה, ויקבלו הודעה שמסבירה ומדריכה אותם להזין מספר טלפון, להוריד את אפליקצית האימות הדו שלבי, ולאחר מכן יוכלו להיכנס למחשב.

תוכן

1. תחילה יש להפעיל את ה - Self Enrollment בממשק הניהול.

בממשק הניהול יש ללחוץ על Settings, לאחר מכן על לשונית Enrollment, ולהפעיל את המתג תחת Self Enrollment.

שימו לב שהרישום העצמי מתאפשר למשתמשים רק במידה ומוגדר בפרופיל שלהם בממשק הניהול צורת אימות כלשהי, לכן אנחנו ממליצים להגדיר גם Default Authentication Type - הגדרה זו תאפשר את צורת האימות שנבחר באופן אוטומטי למשתמשים חדשים שנרשמים לניהול.

אנחנו ממליצים על Mobile Application Push.

7

2. כעת המשתמש צריך לנסות להיכנס לעמדה.

בעת ניסיון הכניסה, יוצג לו החלון הבא, עליו יש ללחוץ על כפתור Set Up.

1

3. יש להזין את מספר הטלפון, כולל קידמות של ישראל (972) אך ללא הספרה 0 בתחילת המספר.

בדוגמא למטה, המספר 051234567 הופך למספר 97251234567.

לאחר ההזנה יש ללחוץ על Continue.

2

4. כעת המשתמש יצטרך להיכנס לסרוק את קוד ה - QR בעזרת אפליקציה כלשהי במכשיר שלו, או להוריד באופן ידני את האפליקציה דרך ה - Google Play.

במידה ומורידים דרך ה - Google Play יש לחפש את ESET Secure Authentication.

לאחר שאפליקצית ESET Secure Authentication מותקנת במכשיר, יש לפתוח אותה וללחוץ על כפתור הפלוס בפינה העליונה.

ייפתח מסך המצלמה שיאפשר לסרוק את קוד ה - QR שמופיע בתמונה. לאחר שהקוד נסרק ואומת באפליקציה, יש ללחוץ על Continue.

3

5. יש להמתין מספר שניות.

4

6. כעת יופיע במכשיר המשתמש חלון בו הוא צריך לאפשר את החיבור.

5

החלון נראה כך:

9

7. לאחר האימות הראשוני יש ללחוץ על Finish לסיום התהליך.

6

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *