Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד להתקין את רכיב האימות הדו שלבי שיופעל בעת ניסיון כניסה מקומית למחשב.

דרישות קדם

ממשק ניהול ESET Secure Authentication (ESA) מותקן.

תוכן

1. יש להעתיק את קובץ ההתקנה של הניהול שהורדתם בהתקנה הראשונית של ממשק הניהול (ניתן להוריד שוב מכאן), ולהריץ אותו על העמדה הרצויה.

יש ללחוץ על הכפתור I Accept.

1

2. יש לסמן את Active Directory Integration וללחוץ על Next.

1

3. יתבצעו מספר בדיקות בסיסיות, בסיומן יש ללחוץ Next.

3

4. יש לסמן את Windows Login וללחוץ על Next.

1

5. יש ללחוץ על Next.

שימו לב שבסיום ההתקנה יהיה צורך בהפעלה מחדש!

6

6. בסיום ההתקנה יש לבצע הפעלה מחדש לעמדה.

7

7. כעת בעת ניסיון כניסה מקומית לעמדה יפתח חלון שדורש אימות.

8 8

8. בפלאפון יקפוץ החלון שמבקש לאשר או לדחות את ניסיון החיבור.

לאחר האישור המשתמש ימשיך בלוגין באופן אוטומטי.

9

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *