Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד לשדרג את מוצר ההצפנה ESET Endpoint Encryption Client בסביבת Standalone.


תוכן

המוצר בודק באופן יזום אם יצאה גרסה עדכנית.

ברגע שתהיה גרסה עדכנית זמינה, המוצר יקפיץ את ההודעה הבאה בשולחן העבודה.

1. יש ללחוץ על Download.

1 eee standalone upgrade

2. לאחר לחיצה על Install Now, ההתקנה תרוץ ותתקין באופן עצמאי את כל הרכיבים הנחוצים.

שימו לב: מומלץ לשמור את כל העבודה במחשב לפני כן.

לאחר ההתקנה, תתבצע הפעלה מחדש למחשב, לא ניתן לעצור תהליך זה.

2 eee standalone upgrade

המחשב יעלה מחדש עם הגרסה העדכנית.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *