Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

דרישות קדם

חומרה:

דיסק קשיח עם סקטורים בגודל 512 Byte או 4K.

מערכת הפעלה:

Windows 7 SP1 מעודכן ומעלה, כולל ווינדוס 11.

Windows server 2008R2 מעודכן ומעלה, כולל 2022.

 

תוכן

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה בהתאם למערכת ההפעלה מהקישורים הבאים:

32-ביט

64-ביט

בסיום ההורדה יש להריץ את הקובץ.

בחלון שנפתח יש ללחוץ על הכפתור Next.

9

2. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

10

3. יש ללחוץ על Next.

11

4. יש ללחוץ על Next.

12

5. יש ללחוץ על Install כדי שההתקנה תתחיל לרוץ.

בסיום ההתקנה יש להפעיל מחדש את המחשב.

13

6. לאחר שהמערכת עלתה מחדש יפתח חלון הגדרה ראשונית למוצר ESET Endpoint Encryption. יש ללחוץ על Setup.

1

7. יש ללחוץ על Next.

2

8. בשורת Product ID יש להזין את שם המשתמש בעל 4 תיבות, ובשורת Product Key יש להזין את מפתח הרישיון בעל 4 תיבות.

לאחר מכן ללחוץ על Next.

3

9. יש ללחוץ על Next.

4

10. ניתן לתת שם למפתח ההצפנה, או להשאיר את ברירת המחדל. לאחר מכן ללחוץ על Next.

5

11. יש להגדיר סיסמא אשר תגן על מפתחות ההצפנה, וללחוץ על Next.

חשוב לזכור סיסמא זו, בלעדיה לא יתאפשר השימוש במוצר.

6

12. יש ללחוץ על Next.

7

13. ולסיום ללחוץ על Finish.

8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *