• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה בהתאם למערכת ההפעלה מהקישורים הבאים:

32-ביט

64-ביט

בסיום ההורדה יש להריץ את הקובץ.

בחלון שנפתח יש ללחוץ על הכפתור Next.

9

2. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

10

3. יש ללחוץ על Next.

11

4. יש ללחוץ על Next.

12

5. יש ללחוץ על Install כדי שההתקנה תתחיל לרוץ.

בסיום ההתקנה יש להפעיל מחדש את המחשב.

13

6. לאחר שהמערכת עלתה מחדש יפתח חלון הגדרה ראשונית למוצר ESET Endpoint Encryption. יש ללחוץ על Setup.

1

7. יש ללחוץ על Next.

2

8. בשורת Product ID יש להזין את שם המשתמש בעל 4 תיבות, ובשורת Product Key יש להזין את מפתח הרישיון בעל 4 תיבות.

לאחר מכן ללחוץ על Next.

3

9. יש ללחוץ על Next.

4

10. ניתן לתת שם למפתח ההצפנה, או להשאיר את ברירת המחדל. לאחר מכן ללחוץ על Next.

5

11. יש להגדיר סיסמא אשר תגן על מפתחות ההצפנה, וללחוץ על Next.

חשוב לזכור סיסמא זו, בלעדיה לא יתאפשר השימוש במוצר.

6

12. יש ללחוץ על Next.

7

13. ולסיום ללחוץ על Finish.

8

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל ולהוציא שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות 

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *