Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להוסיף לקוח חדש עם רישיון Sandbox לממשק הניהול של קומסקיור.

כדי להשתמש ברישיון ה-Sandbox, יש לטעון את הרישיונות של הלקוח לחשבון ניהול רישיונות ESET Business Account - יש לטעון גם את רישיון ה-Endpoint וגם את רישיון ה-Sandbox.

שימו לב: שם המנגנון השתנה מ-ESET Dynamic Threat Defense ל-ESET Liveguard Advanced.

פירוט

במידה ואין לכם עדיין חשבון ESET Business Account לניהול הרישיונות, עליכם להתחיל ביצירתו.

    • יצירת חשבון EBA והוספתו לממשק
    • 1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

      2. יש ללחוץ על Register for free.

       1

      3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.

      2

      4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.

      4

      אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.

      5

      5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

      6

      6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.

      שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

      7

      7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.

      היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.

      8

וודאו שחשבון ה-EBA שלכם מקושר לממשק הניהול.

יש לטעון את החשבון על ידי לחיצה על כפתור More, על License Management, לחצו על כפתור Actions ו-Add Licenses.

18

יש להזין את פרטי חשבון ה-EBA שלכם וללחוץ על Add Licenses.

 19

 

לאחר שחשבון ה-ESET Business Account הוקם ונטען לממשק הניהול, עליכם לטעון רישיון רצוי של לקוח לחשבון ה-EBA.

1. פתחו את חשבון ה-EBA שלכם והוסיפו רישיון חדש על ידי לחיצה על לשונית Licenses ולחיצה על כפתור Add License.

1

2. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Add License.

2

3. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Verify.

3

4. יש להזין את הסיסמא של הרישיון שקיבלתם למייל, ולחצו על OK.

בשלב זה יישלח מייל אימות לכתובת הרשומה על הרישיון, יש ללחוץ על הקישור במייל להשלמת תהליך האימות והוספת הרישיון.

4

5. לאחר שהוספתם את רישיון ה-Sandbox של הלקוח, עליכם להוסיף גם את הרישיון ה-Endpoint של הלקוח לאותו חשבון EBA.

במידה והרישיון של הלקוח הוא רישיון באנדל שכולל בתוכו גם Endpoint וגם Sandbox, אין צורך לטעון שני רישיונות נפרדים.

6. בשלב זה עדכנו את הסוכן שלכם כי סיימתם את הוספת הרישיון, וצוות השירות יטפל בשאר ההקמה הראשונית של הלקוח בממשק הניהול.

לחלופין, במידה ואתם מעוניינים להמשיך לבד, תוכלו להמשיך באופן עצמאי לפי המדריכים הבאים:

שלב ראשון: יצירת קבצי התקנה והפצה לרשת הלקוח

    • שלב שני: הטמעת מנגנון ה-Sandbox
    • 1. לחצו על לשונית Computers, לחצו על גלגל השיניים לצד הלקוח עבורו תרצו להפעיל את ה-EDTD, ובחרו ב-New Dynamic Group.

      1

      2. תנו שם לקבוצה ולחצו על Template.

      2

      3. לחצו על Choose Existing.

      3

      4. סמנו את הטמפלט בשם EDTD Not Activated ולחצו על OK.

      4

      5. לחצו על Finish.

      5

      6. כעת לחצו על גלגל השיניים ליד הקבוצה הדינמית החדשה שיצרתם, סמנו את Tasks ובחרו ב-New Task.

      6

      7. תנו שם למשימה, מומלץ לפי שם הלקוח. מתפריט המשימות בחרו ב-Product Activation, ולחצו על Settings.

      7

      8. לחצו על שורת הרישיון.

      8

      9. סמנו את רישיון ה-EDTD של הלקוח הרלוונטי, ולחצ ועל OK.

      9

      10. לחצו על לשונית Trigger, מהתפריט בחרו ב-Joined Dynamic Group Trigger, ולחצו על OK.

      10

      11. כעת נפעיל את הפוליסי על רשת הלקוח.

      לחצו על גלגל השיניים ליד קבוצת הלקוח (הקבוצה הראשית - לא הקבוצה הדינמית שיצרתם כעת!) ובחרו ב-Manage Policies.

      11

      12. לחצו על Add Policy.

      12

      13. סמנו את הפוליסי הרלוונטיים:

      Activate EDTD (Sandbox) - Endpoint לתחנות קצה

      Activate EDTD (Sandbox) - Server לשרתים רגילים

      Activate EDTD (Sandbox) - Exchange לשרתי Exchange

      13

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *