Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד להעלות את רמת ההגנה ברשת.
נראה כיצד לאתר ניסיונות חדירה לארגון על מנת לחסום כתובות אלו בחומת האש.

תוכן

1. הורידו את הדו"ח שיצרנו, מהקישור הבא וחלצו אותו.

2. כנסו לממשק הניהול שלכם  ESET PROTECT / Cloud.

3. לחצו על כרטיסיית Reports ולחצו על Import Reports Templates.

  1 brute force protection

4. העלו אותו על ידי לחיצה על Choose file to upload.

 2 brute force protection

5. לחצו על Import.

9 brute force protection

6. לחצו על Firewall Detections ואז על הדו"ח החדש שיובא בשם Brute-Force events in last 30 days.

10 brute force protection

7. לחצו על Generate and Download בחלק העליון של העמוד ובחרו בפורמט הרצוי.

11 brute force protection

8. אתרו את עמודת Source address.

בעמודה זו יופיעו הכתובות הזדוניות מהן הגיעה התעבורה הזדונית ונחסמה ע"י ESET. 8 brute force protection

9. יש לחסום את כל הכתובות בעמודה זו ב-Firewall הארגוני.  

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *