• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

בממשק הניהול ESET PROTECT Cloud ניתן להשתמש בכלי Active Directory Scanner של ESET כדי לסנכרן מחשבים מתוך ה-Active Directory המקומי אל ממשק הניהול.

בצורה זו ניתן ליצור "מראה" של ה-Active Directory בממשק הניהול ואף לאתר מחשבים לא מוגנים.

דרישות קדם

  • יש להריץ ולהתקין את NET Core 3.1 Runtime.
  • יש להריץ את הכלי על ידי משתמש Active Directory על מחשב שמחובר לדומיין.
  • יש להריץ את הכלי על עמדת Windows 10 או Windows Server 2016 ומעלה.

תוכן

1. הורידו את כלי הסנכרון דרך הקישור הבא, וחלצו את התיקייה.

2. עליכם ליצור קובץ עם פרטי חיבור לממשק הניהול.

לחצו על Installers, לחצו על Create Installer, סמנו את More Options ובחרו ב-GPO or SCCM Script.

3

3. לחצו על Save & Download.

4

4. בשורת Configuration GPO/SCCM Script לחצו על Download.

5

5. את הקובץ Install_config.ini שהורדתם בסעיף 4 יש להעביר אל תיקיית ActiveDirectoryScanner שחילצתם בסעיף 1.

6

6.  כעת עברו אל לשונית Computers.

עליכם לבחור את התיקייה אליה תרצו לסנכרן את מבנה ה-Active Directory.

במידה ומדובר בדומיין אחד, מומלץ פשוט לבחור בתיקיית All הראשית.

במידה ומדובר בכמה דומיינים או סביבות שונות, תוכלו ליצור תיקייה חדשה ותחתיה לבצע את הסנכרון לכל דומיין.

לחצו על גלגל השיניים ליד הקבוצה הנבחרת, ובחרו באפשרות Active Directory Scanner.

1

7. העתיקו את ה-Token שמופיע.

2

 8. פתחו חלון CMD ועברו אל נתיב התיקייה ActiveDirectoyScanner.

מתוך חלון ה-CMD הריצו את הפקודה:

ActiveDirectoryScanner.exe --token TOKEN

החליפו את TOKEN ב-Access Token שהעתקתם בסעיף 7.

7

 9. הזינו את הסיסמה של משתמש הדומיין איתו הרצתם את הכלי.

8

 10. ניתן לראות שהסנכרון רץ בהצלחה, והמחשבים המסונכרנים אמורים להופיע בממשק הניהול.

באופן אוטומטי נוצרה משימה שתריץ את הסנכרון אחת לשעה (תחת Task Scheduler המובנה של מערכת ההפעלה - משם תוכלו לשנות את פרק הזמן אם תרצו).

בנוסף ניתן לצפות בנתונים על כמה מחשבים חדשים נוצרים, או כמה מחשבים יימחקו.

9

 במידה ומופיעה השגיאה הבאה, לא התקנתם את NET Core Runtime.

Error1

 במידה ומופיעה השגיאה הבאה, התקנתם את NET Core Runtime. בגרסה הלא נכונה.

 Error2

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *