Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

עם הכניסה לתוקף של תקנות הגנת הפרטיות של האיחוד האירופאי GDPR, עודכנו תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות עבור לקוחות ESET בשימוש בפורטל my.eset.com.
הכניסה לחשבון my.eset.com נשארת זהה, כאשר המשתמש מתבקש להקליד את כתובת המייל והסיסמה שהגדיר עבור החשבון שלו:

my1

משתמשים חדשים וקיימים יתבקשו לאשר את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות בכניסה לחשבון my.eset.com:

my2

קישור לתנאי השימוש
קישור למדיניות הפרטיות

לאחר האישור ניתן יהיה להיכנס לניהול הרשיונות של ESET מהתפריט הראשי של my.eset.com:

my3

כדי לשייך רשיונות לחשבון my.eset.com יתבקש המשתמש להקליד את מפתח הרישיון בלחיצה על "הוסף רישיון":

my4 2

יפתח חלון שבו ניתן יהיה להקליד את מפתח הרישיון:

my5

לאחר הקלדת מפתח הרישיון, יופיע חלון שיבקש לשלוח אימייל עם קישור לאימות הרישיון ושיוכו לחשבון:

my6

האימייל עם קישור האימות יישלח לכתובת המייל ששוייכה לרישיון בזמן ההפעלה (אקטיבציה) של הרישיון.
לא ניתן לשנות את כתובת המייל מתוך my.eset.com.
במידה והנכם מעוניינים לשנות את כתובת המייל המשויכת לרישיון, אנא צרו קשר עם התמיכה באמצעות הטופס הבא.

my7

יש ללחוץ על קישור האימות באימייל שהתקבל:

my8

לאחר לחיצה על קישור האימות, תופיע הודעה בתחתית המסך שמודיעה "האימות בוצע בהצלחה" ותתווסף התצוגה של הרישיון במנהל הרשיונות של החשבון:

my9