• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להסיר מכשירים המשתמשים ברישיון הESET  שברשותך.
בעת התקנת הרישיון על כמות מחשבים גדולה מכמות הרישיון עצמו תתקבל השגיאה הבאה המעידה על "שימוש יתר ברישיון".

תהליך שחרור הרישיון מתבצע דרך פורטל myESET, הפורטל נועד להציג ולנהל את כל הרישיונות והמכשירים המופעלים של ESET שברשותך. 

4215

דרישות קדם

יש לוודא שקיים חשבון myESET פעיל, במידה ועדיין אין ברשותך חשבון בפורטל myESET, כדי לבצע הרשמה יש להיעזר בקישור הבא.
 

 פירוט 

1.יש להתחבר לפורטל myESET בלינק הבא ולהיכנס ל-"הצג את כל הרישיונות".

מסךראשון1

2. במסך זה נראה את הרישיונות הקיימים ברשותך,
יש ללחוץ על פתח רישיון.

232424

  3.במסך זה יוצגו כל המכשירים המחוברים לחשבון myESET, כל מכשיר מיוצג על ידי שמו וסטטוס האפליקציה שלו.

4325

4.   כדי לפנות מקום ברישיון נבצע ניתוק של הרישיון ממכשירים שאינם בשימוש עוד, כדי לבצע זאת, יש ללחוץ עלthree_dots_menuולבחור בנתק .

מסךרביעי

במידה ואינכם מזהים את שם המחשב,כפי שמופיע בסעיף 4 תוכלו לאתר אותו בסיוע ההסבר הבא:
    • מציאת שם המחשב
    • 1. יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

    • 231424
      * במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

    • 2. יש ללחוץ על עזרה ותמיכה.

    • 1213
    • 3.יש ללחוץ על תמיכה טכנית.
    • 3333
    • 4.יש ללחוץ על פרטים עבור תמיכה טכנית.
    • 3434
    • 5.בחלון החדש שיפתח נוכל לראות את שם המחשב.
    • 333444
    • 6.ניתן ללחוץ במקלדת גם על 2 המקשים CTRLּ + U בו זמנית לפתיחת חלון פרטים עבור תמיכה טכנית.

       

    • 432432354
    • פעולה זו ניתן לבצע בכל מסך בתוכנה. 

 5. אפשרות נוספת: הסרת כל המכשירים המחוברים לרישיון הנבחר, על ידי לחיצה על הסר מכשירים.

מסך חמישי

6. בשלב הבא, יש לסמן אפשרות בחר הכול כדי לבצע הסרה של כלל המכשירים המחוברים לרישיון.

מסךשישי

 7.כעת לאחר הסרת המכשירים, ניתן לראות במסך "רישיונות" שלא מופיעה ההתראה על חריגת הרישיונות תיעלם.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *