• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

○ חשוב מאוד! במידה ומדובר בהתקנה חדשה וודאו שלא מותקן מוצר אנטי וירוס אחר על המחשב.

○ להורדת קובץ ההתקנה לחץ כאן.

( יש לבחור את מס' הסיביות המתאים על פי מערכת ההפעלה  bit  32 / 64 ). 

הורדת קובץ ההתקנה - הגדרת הרשאות: 

בתיקיית ההורדות יש למצוא את קובץ ההתקנה וללחוץ (1) קליק ימני על הקובץ ובתפריט שנפתח לבחור ב- (2) "Properties".

1

בחלון הבא יש לבחור ב- (1) Permissions , לסמן את (2) "Allow this file to run as a program" ולסיום (3) "Close".

2

תהליך ההתקנה:

1. בחלון ההתקנה שנפתח יש ללחוץ על "Next". 

33 

2. יש ללחוץ על "Next" פעם נוספת.

 44

3. יש לבחור ב- (1) "I accept the terms in the License Agreement" ולאחר מכן (2) "Next".

5

4. ב- Installation Mode יש לבחור ב- (1) "(Typical (Recommended" ולאחר מכן (2) "Next".

6

5. בחלון הבא יש לסמן V על (1) "Enable TreatSense.Net Early Warning System" ולאחר מכן ללחוץ על (2) "Next".

7

6. ב- Special Applications יש לבחור ב (1) "Enable detection of potentially unwanted applications" וללחוץ על (2) "Next".

8

7. להתקנה יש ללחוץ על "Install".

9

8. לסיום יש ללחוץ על "Finish".

10

להפעלת רישיון שנרכש בתוכנה יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. להפעלת הרישיון שברשותך יש לבחור ב (1) "Activate using a Username and Password" ולאחר מכן (2) "Next".

11

2.  (1) יש להזין את שם המשתמש והסיסמה אשר התקבלו במייל המכיל את פרטי הרישיון.

      להפעלה יש ללחוץ על (2) "Activate".

12

3. בסיום ההתקנה יתבצעו עדכונים אשר יארכו מס' דקות.

    בסיום העדכונים במידה וסטטוס ההגנה בצבע ירוק וכתוב "Maximum protection" הכל תקין.

13

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *