• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לנהל את הרישיון והמחשבים עליהם הוא מופעל.

 

פירוט

מה ניהול הרישיונות בפורטל my.eset.com מאפשר?

  • תצוגה של הרישונות שברשותך.
  • שיקוף הרישיונות שהופעלו במכשירים ומספר המכשירים.
  • אופציה לביטול רישיונות אשר הופעלו במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את הרישיון באופן פיזי.

על מנת לנהל את הרישיונות יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. בכניסה לפורטל https://my.eset.com/ נתבקש להקליד את כתובת המייל והסיסמה שהגדרת עבור החשבון.

1חחח

* במידה ועדיין אין ברשותך חשבון יש ללחוץ על הקישור אין לך חשבון? צור חשבון! (ניתן לראות בתמונה).

במקרה כזה יש להרשם עם כתובת המייל שאיתה רכשת את הרישיון ולהמציא סיסמה בת 8 תווים (לפחות) עם אות גדולה, אות קטנה, ומספר.

 

2. לאחר הכניסה יש לבחור במנהל הרישיונות של ESET מהתפריט הראשי של האתר https://my.eset.com/.

2ח

 3. במנהל הרישיונות: יש להזין את מפתח הרישיון בשדה המסומן (לדוגמה: HDAP-ABCD-1234-EFGH-5678)

לאחר מכן יש ללחוץ על הוסף רישיון.

הוספת רישיון1

4. בשלב הבא יש ללחוץ על הצג את הרישיון שלי.

4חדש

 5. בלחיצה על שלח קישור אימות, ישלח מייל לכתובת הדוא"ל שבה השתמשת לרישום הרישיון (יש לבדוק גם בתיקיית הספאם).

    *במידה ולא קיבלתם מייל אימות לאחר 5 דקות, יש לפנות לתמיכה ולצרף את פרטי הרישיון שניתן למצוא ע"פ המדריך הבא.

3 קישור אימות 

6. יש ללחוץ על קישור האימות באימייל שהתקבל אמת את הבעלות:

6

7. לאחר ביצוע האימות מתקבלת התצוגה של הרישיון והמכשירים שהופעלו.

    בלחיצה על מכשיר מסוים ניתן לבצע שתי פעולות:

    1. שינוי שם מכשיר - במידה ושם המחשב שונה יש להחליפו גם בניהול הרישיונות.

    2. ביטול הפעלת מוצרביטול הפעלת רישיונות במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את הרישיון באופן פיזי.

 7

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

        ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *