• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

מהו ניהול הרישיונות בפורטל my.eset.com ?

  • תצוגה של הרישונות שברשותך.
  • שיקוף הרישיונות שהופעלו במכשירים ומספר המכשירים.
  • אופציה לביטול רישיונות אשר הופעלו במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את הרישיון באופן פיזי.

על מנת לנהל את הרישיונות יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. בכניסה לפורטל https://my.eset.com/ נתבקש להקליד את כתובת המייל והסיסמה שהגדרת עבור החשבון .

1חחח

* במידה ועדיין אין ברשותך חשבון יש ללחוץ על הקישור "אין לך חשבון? צור חשבון!" (ניתן לראות בתמונה ).

2. לאחר הכניסה יש לבחור ב (1) מנהל הרישיונות של ESET מהתפריט הראשי של my.eset.com .

2ח

 3. במנהל הרישיונות יש ללחוץ על  (1) "הוסף רישיון" (2) להזין את מפתח הרישיון (XXXX-XXXX-XXXX-XXXXׁׁׁׁׂׂ)

     (3) לסיום ללחוץ על "הוסף רישיון" .

3חדש

4. בשלב הבא יש ללחוץ על "הצג את הרישיון שלי" .

4חדש

 5. בלחיצה על "שלח קישור אימות" ישלח מייל לכתובת הדוא"ל שבה השתמשת לרישום הרישיון.

    *במידה ויש לשנות את כתובת המייל המשויכת לרישיון, אנא צרו קשר עם התמיכה באמצעות הטופס הבא.

5 

6. יש ללחוץ על קישור האימות באימייל שהתקבל "אמת את הבעלות" :

6

7. לאחר ביצוע האימות מתקבלת התצוגה של הרישיון והמכשירים שהופעלו.

    בלחיצה על מכשיר מסוים ניתן לבצע שתי פעולות:

    1שינוי שם מכשיר - במידה ושם המחשב שונה יש להחליפו גם בניהול הרישיונות.

    2ביטול הפעלת מוצר -ביטול הפעלת רשיונות במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את הרישיון באופן פיזי.

 7

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *