מדריך לניהול רישיונות בפורטל my.eset.com
תיאור
במדריך זה נסביר כיצד לנהל את הרישיון והמחשבים עליהם הוא מופעל.
פירוט
מה ניהול הרישיונות בפורטל my.eset.com מאפשר?
- תצוגה של הרישונות שברשותך.
- שיקוף הרישיונות שהופעלו במכשירים ומספר המכשירים.
- אופציה לביטול רישיונות אשר הופעלו במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את הרישיון באופן פיזי.
על מנת לנהל את הרישיונות יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. בכניסה לפורטל https://my.eset.com/ נתבקש להקליד את כתובת המייל והסיסמה שהגדרת עבור החשבון.
* במידה ועדיין אין ברשותך חשבון יש ללחוץ על הקישור אין לך חשבון? צור חשבון! (ניתן לראות בתמונה).
במקרה כזה יש להרשם עם כתובת המייל שאיתה רכשת את הרישיון ולהמציא סיסמה בת 8 תווים (לפחות) עם אות גדולה, אות קטנה, ומספר.
2. לאחר הכניסה יש לבחור במנהל הרישיונות של ESET מהתפריט הראשי של האתר https://my.eset.com/.
3. במנהל הרישיונות: יש להזין את מפתח הרישיון בשדה המסומן (לדוגמה: HDAP-ABCD-1234-EFGH-5678)
לאחר מכן יש ללחוץ על הוסף רישיון.
4. בשלב הבא יש ללחוץ על הצג את הרישיון שלי.
5. בלחיצה על שלח קישור אימות, ישלח מייל לכתובת הדוא"ל שבה השתמשת לרישום הרישיון (יש לבדוק גם בתיקיית הספאם).
*במידה ולא קיבלתם מייל אימות לאחר 5 דקות, יש לפנות לתמיכה ולצרף את פרטי הרישיון שניתן למצוא ע"פ המדריך הבא.
6. יש ללחוץ על קישור האימות באימייל שהתקבל אמת את הבעלות:
7. לאחר ביצוע האימות מתקבלת התצוגה של הרישיון והמכשירים שהופעלו.
בלחיצה על מכשיר מסוים ניתן לבצע שתי פעולות:
1. שינוי שם מכשיר - במידה ושם המחשב שונה יש להחליפו גם בניהול הרישיונות.
2. ביטול הפעלת מוצר - ביטול הפעלת רישיונות במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את הרישיון באופן פיזי.
בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.