• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

תגיות:

מדריך זה נועד לסייע לך במקרה בו : הרשיון שלך השתנה (כי שדרגת / שינית למוצר אחר) .

על מנת לשנות מוצר יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. במידה ולא מוזן רישיון בתוכנה יש להזין רישיון בעזרת המדריך הבא:

https://www.eset.co.il/support/kb/insert-license-details

2. יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים נסתרים.

2

3. יש ללחוץ על עזרה ותמיכה.

1

4. יש ללחוץ על שנה מוצר.

2

5. יש ללחוץ על המוצר שמעוניינים להתקין (1) ואז על המשך (2).

**שים לב! תיפתח רשימה של המוצרים שבאפשרותך להתקין.

  • אם ברשותך רישיון ESET NOD32 - תוכל להתקין את המוצר NOD32.
  • אם ברשותך רישיון ESET INTERNET SECURITY – תוכל להתקין את המוצרים NOD32 או INTERNET SECURITY.
  • אם ברשותך רישיון  ESET SMART SECURITY PREMUIM – תוכל להתקין את כל אחד מהמוצרים הקיימים ברשימה.

3

6. יש ללחוץ על הפעל.

4

7. לסיום, נלחץ על הפעל מחדש כעת - לאחר הפעלה מחדש של המחשב השינוי ייכנס לתוקף ויותקן המוצר שנבחר.

5

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *