הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לשנות סוג מוצר בתוכנה המותקנת במחשב.

 

פירוט

מדריך זה נועד לסייע לך במקרה בו הרשיון שלך השתנה (לדוגמה בעקבות שדרוג הרישיון).

על מנת לשנות מוצר יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים נסתרים.

אייקון_1-2.jpg

2. יש ללחוץ על עזרה ותמיכה ולאחר מכן על שנה מוצר.

 Change product

3. תיפתח רשימה של המוצרים שבאפשרותך להפעיל, יש לבחור את המוצר הרצוי וללחוץ על המשך.

Change product1

4יש ללחוץ על הפעל.

Change product2

5. לעיתים תופיע הודעה המבקשת לאשר את השינויים במחשב.

     במידה ותופיע ההודעה, יש לאשר אותה וללחוץ על כן.

Change product3

6. כעת, יש ללחוץ על סיים את השינוי.

Change product 4

7. כעת שהשינוי הסתיים, יש להזין את הרישיון בתוכנה ע"פ המדריך הבא.

8. בתום התהליך יש לבצע הפעלה מחדש למחשב כדי להחיל את השינויים.

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *