• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לשנות סוג מוצר בתוכנה המותקנת במחשב.

 

פירוט

מדריך זה נועד לסייע לך במקרה בו הרשיון שלך השתנה (לדוגמה בעקבות שדרוג הרישיון).

על מנת לשנות מוצר יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. במידה ולא מוזן הרישיון בתוכנה, יש להזין רישיון ע"פ המדריך הבא.

2. יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים נסתרים.

אייקון_1-2.jpg

3. יש ללחוץ על עזרה ותמיכה ולאחר מכן על שנה מוצר.

 18.jpg

4. תיפתח רשימה של המוצרים שבאפשרותך להפעיל, יש לבחור את המוצר הרצוי וללחוץ על המשך.

22_-_Copy.jpg

5יש ללחוץ על הפעל.

CHANGE_PRODUCT3.jpg

6. לעיתים תופיע הודעה המבקשת לאשר את השינויים במחשב.

     במידה ותופיע ההודעה, יש לאשר אותה וללחוץ על כן.

CHANGE_PRODUCT4.jpg

7. לסיום, יש ללחוץ על סיים את השינוי.

CHANGE_PRODUCT5.jpg

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

        ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *