• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להוצאת תוכנה או כתובת רשת מסריקה.

פירוט

 

ישנם מצבים בהם האנטי וירוס עלול לחסום או להאט תוכנות רשת או תקשורת לכתובת רשת מסויימת.

על מנת להוציא את התוכנה או כתובת הרשת מסריקה יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

 eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

 eset icon 2

2. יש ללחוץ על הגדרות.

configuration

3. יש ללחוץ על הגדרות מתקדמות.

 configuration2

4. יש ללחוץ על אינטרנט ודוא"ל ולאחר מכן על ערוך בשורה של אפליקציות שאינן נכללות.

1

5. יש ללחוץ על הוסף.

2

6. יש לבחור את קובץ ההפעלה של התוכנה על מנת שלא תיסרק.

במידה והתוכנה לא נמצאת ברשימה יש ללחוץ על 3 הנקודות.

3

7. יש להיכנס לתיקיה של התוכנה ולבחור בקובץ ההפעלה שלה, לאחר מכן יש ללחוץ על פתח.

4

8. לסיום יש ללחוץ על אישור על כל החלונות הפתוחים.

5

9. על מנת להוציא כתובת רשת מסריקה, יש ללחוץ על ערוך ליד כתובות IP שאינן נכללות.

9

10. יש ללחוץ על הוסף.

 6

11. יש להזין את הכתובת שלא תיסרק, לדוגמה: 192.168.1.1 ולסיום ללחוץ אישור.

 7

12. יש ללחוץ על אישור על מנת לאשר את ההגדרות.

 8

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *