• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תאור התופעה

במקרה וקופצת סיסמה בניסיון הסרה או שינוי הגדרות במוצר הESET יש להסירה בעזרת הכלי לפתיחת סיסמה.

תפעול הכלי לפתיחת הסיסמה

על מנת להוריד את הכלי לחץ כאן

יש לשמור את הכלי בכונן C או על שולחן העבודה.

חשוב מאוד! יש להפעיל את ה-unlock.exe בקליק ימני הפעל כמנהל. (למשתמשי XP יש להפעיל בלחיצה כפולה)

בחלון יופיע מספר זיהוי (ID), יש לצרף אותו לפניית השירות לתמיכה הטכנית עם פירוט הבעיה.

לאחר קבלת קוד הפתיחה ממחלקת התמיכה יש להזינו בשדה Enter Code וללחוץ Enter.

unlocker

במקרה והכנסת הקוד לא ביטל את סיסמת ההגנה, יש להסיר את התוכנה במצב בטוח.

למדריך הסרת מוצר הESET במצב בטוח לחץ כאן

 

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שנה טובה ומתוקה!
לתשומת ליבכם,ערבי חג וחג (ראש השנה ויום כיפור) משרדינו יהיו סגורים (20.9, 27-28.9), בחוה"מ סוכות בתאריכים 4-8.10 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 9:00-14:00

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *