• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

במדריך הבא נתאר את שלבי ההתקנה של ממשק ניהול ב-Data center

יש לבצע את שלבי ההתקנה על פי הסדר המתואר למטה

שותף יקר, על מנת שנוכל לתמוך כנדרש בתהליך, אין להתחיל בהקמת שרת הניהול לפני שיחה ראשונית עם מנהל תיק הלקוח שלך

step 1דרישות מקדימות להתקנה

step 2התקנת ממשק ניהול גרסה 7 ב - Data Center

step 3יצירת חשבון Business Account

step 4פעולות לביצוע בסיום ההתקנה של שרת הניהול ולפני הפצת ה Agent

step 5הוספת לקוח לממשק ניהול מאוחד

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    בערב חג השבועות, יום א', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *