Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

כעת נגדיר לתחנות לתקשר דרך הפרוקסי.

1. בממשק הניהול לחצו על Policies ועל New Policy.

9

2. תנו לפוליסי שם ולחצו על Settings.

10

3. מתפריט המוצרים בחרו ב-ESET Management Agent.

הרחיבו את Advanced Settings, שנו את Proxy Configuration Type ל-Different Proxy Per Service, ובשורת Replication לחצו על Edit.

11

4. הזינו את הכתובת של שרת הפרוקסי.

12

5. לחצו על Finish.

13

6. לחצו לחיצה שמאלית על הפוליסי שיצרתם, בחרו באפשרות Assign Computers / Assign Groups ובחרו במחשבים שתרצו שיוגדרו לתקשר דרך הפרוקסי.

לאחר השיוך, העמדות יקבלו את ההגדרה בפעם הבאה שיתקשרו מול הניהול, כך שכשיהיו מחוץ לרשת הארגונית יוכלו להמשיך לתקשר דרך הפרוקסי.

14

במידה והתחנות לא מתקשרות כרגע מול הניהול (לא מנוהלות כלל או מנוהלות אך ללא הגדרת הפרוקסי) תוכלו להגדיר להן את הפרוקסי בכמה דרכים שונות:

  • בצורה ידנית - ניתן לבצע Repair ל-Agent שכבר מותקן בעמדה, ובמהלך ה-Repair להגדיר לו מה הכתובת של שרת הפרוקסי.
    דרך זו יעילה במקרים בהם העמדה לא מתקשרת כרגע מול הניהול.
  • בעזרת קובץ התקנה All-in-one - עבור תחנות חדשות שנמצאות מחוץ לארגון ואין להן תקשורת כרגע אל שרת הניהול, הקובץ יתקין גם את האנטי-וירוס וגם את האייג'נט ויחבר אותן לניהול דרך הפרוקסי.
    דרך זו יעילה במידה ואתם רוצים להתקין את האייג'נט והאנטי-וירוס בעמדה חדשה שלא נמצאת בארגון, ולחבר אותה ישירות לפרוקסי.
  • בעזרת סקריפט התקנה לאייג'נט - עבור תחנות שכבר מותקן להן אייג'נט ואנטי-וירוס, דרך זו תתקין מחדש את האייג'נט ותחבר אותו לפרוקסי.
    דרך זו יעילה במקרים בהם תרצו לשתף קובץ קטן ופשוט עם משתמשים מחוץ לארגון ואותו הם יצטרכו פשוט להריץ.
    • בצורה ידנית
    • 1. היכנסו להוספה והסרה של תוכניות, סמנו את ESET Management Agent ולחצו על Change.

      1

      2. לחצו על Next.

    • 0032 common 1 http proxy dmz
    • 3. לחצו על Repair.

      3

      4. סמנו את Use Proxy ולחצו על Next.

      4

      5. הזינו את הכתובת של שרת הפרוקסי ולחצו על Next.

      5

      6. סמנו את Keep currently used certificates ולחצו על Next.

      6

      7. במידה ומוגדרת לכם סיסמה לאייג'נט, הזינו אותה ולחצו על Next.

      בברירת מחדל לא מוגדרת סיסמה לאייג'נט.

      7

      8. לחצו על Repair.

      בסיום פעולת התיקון, האייג'נט יוגדר עם כתובת הפרוקסי ויתחיל לתקשר דרכו.

      8

    • בעזרת קובץ All-in-one
    • צרו קובץ All-in-one לפי המדריך הבא.

      שימו לב בשלב היצירה, תחת לשונית Advanced, סמנו את Select Configuration from the list of policies, ולחצו על Select כדי לבחור בפוליסי שיצרנו.

      הורידו את הקובץ שנוצר והריצו אותו בעמדות. לאחר סיום ההרצה של הקובץ, העמדות שנמצאות מחוץ לרשת הארגונית יוכלו להמשיך לתקשר דרך הפרוקסי.

      15

    • בעזרת סקריפט התקנה לאייג'נט
    • 1. לחצו על Installers, לאחר מכן על Create Installer ובחרו ב-Agent Live Installer.

    • 0033 common 2 http proxy dmz
    • 2. בחרו ב-Deploy Agent First, בחרו בקבוצה הסטטית אליה יכנסו המחשבים אוטומטית, וודאו שמופיע שם שרת שאיתו התחנות יוכלו לתקשר.

    • 0034 common 3 http proxy dmz
    • 3. גללו למטה ולחצו על Customize more settings, תחת Agent configuration לחצו על Select ובחרו בפוליסי שיצרנו.

    • 0035A common 4 http proxy dmz
    • 4. הורידו את הקובץ שנוצר והריצו אותו בעמדות. לאחר סיום ההרצה של הסקריפט, העמדות שנמצאות מחוץ לרשת הארגונית יוכלו להמשיך לתקשר דרך הפרוקסי.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *