Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 כעת כשיש לכם את תיקיית העדכונים והתחנות מאוקטבות נשאר רק להגדיר את הנתיב לעדכונים עבור התחנות.

1. יש לפתוח את מוצר ההגנה באחת מהתחנות ברשת ה-Offline וללחוץ במקלדת על F5.

בחלון שנפתח יש ללחוץ על לשונית Update, וללחוץ על Profiles.

יש ללחוץ על Updates, לכבות את הההגדרה בשורת Choose Automatically, ולאחר מכן בשורת Custom Server יש להזין את כתובת התיקייה המשותפת, וללחוץ על OK.

כעת התחנות יוכלו להתעדכן מתוך תיקיית השיתוף הרשתית.

14 eset bridge

2. ניתן לייצא את קובץ הקונפיגורציה כדי שלא תצטרכו להגדיר את נתיב העדכונים בכל פעם מחדש.

במוצר ההגנה שבו הגדרנו כבר את עדכוני ה-Offline יש ללחץ על Setup, ולאחר מכן על Import/Export Settings.

11 1 update offline unmanaged

3. יש לסמן את Export Settings, ולבחור היכן לשמור את הקובץ.

לאחר מכן ללחוץ על Export.

12 update offline unmanaged

4. בשאר התחנות יש ללחוץ שוב על Setup, ועל Import Settings.

יש לסמן את Import Settings, להזין את הנתיב לקובץ שייצאנו, וללחוץ על Import.

13 update offline unmanaged

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *