Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

כדי להפעיל את מוצר ההגנה במחשבים שמנותקים מהאינטרנט, יש ליצור קובץ אקטיבציה Offline.

חשוב - במידה ועדיין לא יצרתם חשבון ESET Business Account (EBA) לניהול הרישיון, צרו את החשבון כעת והוסיפו את הרישיון שלכם לפורטל ה-EBA.

1. יש להיכנס לפורטל ניהול הרישיונות של ESET בכתובת https://eba.eset.com

במסך Licences יש להרחיב את החץ של הרישיון הרלוונטי, ללחוץ על 3 הנקודות ואז Create Offline Files.

 5 update offline unmanaged

2. יש לבחור את המוצר עבורו יוצרים את הרישיון ע"פ סוג המוצר ומערכת ההפעלה.

יש לתת שם לקובץ ולבחור את כמות המחשבים שיעברו אקטיבציה (ניתן לרשום מספר משוער ולא מדויק).

יש לסמן את Include Username and Password וללחוץ על Generate.

6 update offline unmanaged

3. במסך Licences יש ללחוץ על 3 הנקודות ברישיון הרלוונטי ואז ללחוץ על Show details.

7 update offline unmanaged

4. יש ללחוץ על Offline Files, על 3 הנקודות של הקובץ ו-Download.

8 update offline unmanaged

5. יש להעתיק את הקבצים לרשת ה-Offline.

6. יש להוריד את מוצר ההגנה ברשת האופליין בהתאם לרישיון ולהתקין אותו בתחנות:

ESET Endpoint Antivirus:

32-ביט

64-ביט

ESET Endpoint Security:

32-ביט

64-ביט

ESET Server Security עבור שרתים:

32-ביט

64-ביט

 

7. יש להפעיל את מוצר ההגנה בעזרת קובץ ה-Offline שיצרתם:

בשלב האקטיבציה המופיע לאחר ההתקנה, יש לבחור ב-Offline License ולבחור את קובץ האופליין.

9 update offline unmanaged

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *