הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

כיצד פועלת מתקפת כופר / תוכנת כופר (Ransomware)?

מעל ל-60% מהנוזקות המופעלות כיום בעולם, ופועל יוצא בישראל, עלולות להסתיים במתקפת כופר.

מרבית דרכי התקיפה של תוכנות כופר מבוססות על מציאת חולשות ברשתות קיימות וניצולן.

Remote Desktop פתוח (RDP) היא דרך התקיפה הפופולארית ביותר להדבקה. התוקפים מבצעים מתקפת Brute Force כדי לקבל גישה לרשת, מסירים את תוכנת האבטחה ומבצעים את תהליך ההצפנה.

דרכים נוספות למתקפה עושות שימוש בטכניקות הדבקה מתקדמות ולרוב גם מנצלות תמימות או חוסר מודעות מצד משתמשי הקצה כדי לייצר את פעולת ההדבקה הראשונית.

לרוב מדובר בקבצים המצורפים להודעות דואר אלקטרוני המכילים קובץ JS (ג'וואה סקריפט) זדוני, שעובר מספר שינויים ביום כדי לעבור מתחת לרדאר של תוכנות האבטחה הקיימות.

לעיתים אחרות, מדובר בניסיון להפנות משתמשים לאתרים זדונים, בהם מופעל קוד זדוני על מנת להדביק את המחשב.

כאשר מתרחשת מתקפה, היא מצפינה את כל המידע הקיים במחשב ובסיום מציגה למשתמש הודעת דרישה לתשלום כופר (בכסף או בביטקוין).

ללא תשלום (ולעיתים גם במידה ומבוצע תשלום), לא ניתנת לשחזר את המידע המוצפן לעולם. הפתרון היחיד במקרה כזה, במידה ולא מצליחים לשחרר את ההצפנה, הוא לשחזר את המידע מן הגיבוי.

התגוננות מפני מתקפת כופרstep 1

step 2טיפול ברשת נגועה בכופר

Ransomware

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *