• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 כדי לשלוח את ההתקנה בדחיפה, יש להשתמש ב - Remote Deployment Tool של ESET.

1. במידה והורדתם את ה - ESET KISS ניתן להפעיל את כלי ההפצה מתוך תיקיית C:\ESET\Tools\Remote Deployment Tool שנמצאת על שרת הניהול, ומשם להפעיל את RemoteDeploymentTool.exe.

במידה ולא השתמשתם ב - ESET KISS, יש להוריד את כלי ההפצה. לחץ כאן

1 1

יש לבחור באחת מבשתי הדרכים לשליחת ההתקנה.

ניתן לבחור במחשבים מתוך ה - Active Directory, או לחלופין לסרוק את הרשת לפי טווח כתובת IP.

    • Active Directory
    • 2. יש לסמן את Active Directory וללחוץ על Next.

       2

      3. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

      3

      4.  יש ללחוץ על Next.

      4

      5. יש לסמן את ה - OU הרצוי, ובתוכו לסמן את התחנות אליהם נרצה לשלוח התקנות. לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

      5

    • Scan Network (סריקה לפי IP)
    • 3. יש לסמן את Scan Network, וללחוץ Next.

       2 Scan

      4. יש להכניס את טווח כתובות ה - IP שנרצה לסרוק ולשלוח להם התקנה, לסמן את Ping Scan, וללחוץ על Start Scan.

      3 Scan

      5. יש לסמן את התחנות שלהן נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על Next.

      4 Scan

6. יש ללחוץ על Next.

6

7. יש ללחוץ על Browse.

7

8. יש לבחור בחבילה שיצרנו, וללחוץ על Open.

8

9. במידה ומחוברים בתור Administrator ניתן ללחוץ פשוט על Next.

אם לא, יש להזין את שם המשתמש והסיסמא ואז ללחוץ על Next.

9

 10. כעת החבילה נשלחת לתחנה.

 10

11. כשתופיעה ההודעה Success המשמעות היא שהחבילה עברה בהצלחה לתחנה וההתקנה מתחילה.

11

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שנה טובה ומתוקה!
לתשומת ליבכם,ערבי חג וחג (ראש השנה ויום כיפור) משרדינו יהיו סגורים (20.9, 27-28.9), בחוה"מ סוכות בתאריכים 4-8.10 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 9:00-14:00

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *