• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

יש לוודא שמותקן Agent בתחנה ושהיא מתקשרת מול השרת.

1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Client Tasks, תחת קטגורית ESET Security Product יש ללחוץ על Software Install, ועל כפתור New.

1

2. יש לתת שם למשימה שאנחנו יוצרים, לדוגמא Install Endpoint (לתחנות) או Install File Security (לשרתים).

לאחר מכן יש ללחוץ על Settings.

2

3. יש ללחוץ על <Choose Package>.

3

4.

כדי להימנע משליחה של המוצר בשפה זרה וודאו כי קיים פילטר לשפה האנגלית.

לחצו על Add Filter.

11

בחרו בפילטר Language.
22

וודאו כי ב-Language מופיע English.

תחת עמודת Language תוכלו לראות שאתם אכן בוחרים בשפה האנגלית עם הכיתוב en_US.

  • על מנת להתקין את הגרסאות העדכניות ביותר, מומלץ לסדר את הרשימה לפי עמודת Version.

מרשימת ההתקנות יש לבחור בחבילה הרצויה: 

ESET Endpoint Antivirus / Security (בהתאם לרישיון) לתחנות קצה,

או:

ESET File Security for Windows Microsoft Server לשרתים.

לאחר מכן יש ללחוץ על OK.

33

5. יש לאשר את הסכם המשתמש, ולאחר מכן ללחוץ על Finish.

שימו לב לסעיף Automatically Reboot When needed - במידה ומשדרגים מגרסא קודמת לגרסא 7.3 הפעלה מחדש היא הכרחית לצורך תפקוד תקין של המוצר!

5

6. כעת ייפתח חלון ששואל אותנו האם אנו רוצים ליצור Trigger.

ב - Trigger אנחנו יכולים לבחור על מי ה - Task ירוץ, ומתי.

יש ללחוץ על Create Trigger.

6

7. יש ללחוץ על Target, ולאחר מכן על Add Computers.

7

8. כעת יש לסמן את התחנות אליהם נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על OK.

8

9. לסיום יש ללחוץ על Finish.

9

10. לאחר ששלחנו את המשימה פעם אחת, ניתן לשלוח אותה שוב בקלות מתוך תצוגת המחשבים הראשית.

יש ללחוץ על לשונית Computers, לסמן את התחנות אליהם נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ למטה על Actions.

בתפריט שנפתח יש לסמן את Last Used Tasks, ואז לבחור את השם של המשימה שיצרנו כדי לשלוח אותה מידית.

10

 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שנה טובה ומתוקה!
לתשומת ליבכם,ערבי חג וחג (ראש השנה ויום כיפור) משרדינו יהיו סגורים (20.9, 27-28.9), בחוה"מ סוכות בתאריכים 4-8.10 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 9:00-14:00

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *