• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד לשלוח התקנה של מוצר האנטי-וירוס לתחנות או שרתים.

תוכן

כדי שמשימת ההתקנה תישלח בהצלחה לעמדה, עליכם לוודא שמותקן רכיב ה-Management Agent בעמדות - רכיב שאחראי על התקשורת, ושהעמדה מתקשרת בצורה תקינה.

במידה ולא מותקן ה-Agent (העמדה עדיין לא מנוהלת), תוכלו להתקין אותו לפי ההסברים הבאים, בהתאם למערכת ההפעלה.

    • התקנת Agent ל-Windows
    • 1. לחצו על Installers, לאחר מכן על Create Installer ועל Agent Live Installer.

      1

      2. לחצו על לשונית Configuration, תחת Server Hostname וודאו כי מופיע כתובת שרת תקינה מולה העמדות יוכלו לתקשר.

    • חשוב - במידה ומחברים את התחנה לממשק ניהול מאוחד, יש לרשום את כתובת השרת החיצונית כדי שהתחנות יוכלו לתקשר.

      במידת הצורך תוכלו לבחור ב-Parent Group, התיקייה אליה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לאחר ההתקנה.

      לחצו על Finish.

      2

      3. הורידו את הקובץ Agent Installer for Windows.

      13

      4. חלצו את הקובץ לעמדה הרצויה, והריצו אותו בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

      14

    • התקנת Agent ל-MacOS / Linux
    • 1. לחצו על Installers, לאחר מכן על Create Installer ועל Agent Live Installer.

      1

      2. לחצו על לשונית Configuration, תחת Server Hostname וודאו כי מופיע כתובת שרת תקינה מולה העמדות יוכלו לתקשר.

      למערכות MacOS או Linux מומלץ לרשום את כתובת ה-IP של השרת, ולא את שם השרת.

    • חשוב - במידה ומחברים את התחנה לממשק ניהול מאוחד, יש לרשום את כתובת השרת החיצונית כדי שהתחנות יוכלו לתקשר.

      במידת הצורך תוכלו לבחור ב-Parent Group, התיקייה אליה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לאחר ההתקנה.

      לחצו על Finish.

      2

      3. בחרו בקובץ בהתאם למערכת ההפעלה, לאחר ההורדה חלצו אותו בעזרת 7ZIP.

      3

      4. התהליך זהה עבור עמדות MacOS ו-Linux.

      חשוב - במידה ומתקינים על Linux יש לוודא שמערכת ההפעלה עדכנית לפני ההתקנה.

      בתחנות עבודה Linux הריצו את הפקודות הבאות:

      apt-get update

      apt-get upgrade

      בשרתי Linux הריצו את הפקודה הבאה:

      yum upgrade

       

      העבירו את הקובץ PROTECTAgentInstaller.sh לתחנת ה-MacOS או Linux, פתחו Terminal והזינו את הפקודה הבאה:

      sudo bash 'PATH_TO_FILE'

      כמובן החליפו את PATH_TO_FILE בנתיב האמיתי של הקובץ, ניתן לגרור את הקובץ לתוך Terminal במקום לרשום את כל הנתיב.

      וודאו שהפקודה מופיע כמו בתמונה למטה ולחצו Enter, ההתקנה של ה-Agent תתחיל כעת, בסיום חזרו אל ממשק הניהול.

      4

5. כעת ניצור משימת התקנה כדי להתקין את מוצר האנטי-וירוס.

לחצו על Tasks, על Software Install, על כפתור New ובחרו ב-Client Task.

5

6. תנו שם למשימה ולחצו על Settings.

6

7. תוכלו לבחור ברישיון כבר במהלך ההתקנה, לאחר מכן לחצו על Choose Package.

7

8. וודאו שאתם נמצאים על אנגלית ומסדרים את הרשימה לפי מספרי גרסאות.

לאחר מכן בחרו במוצר הרלוונטי בהתאם לסוג המערכת.

    • מערכות הפעלה Windows windows
    • windowsESET Endpoint Antivirus / Security - (בהתאם לרישיון) לתחנות קצה.

      windowsESET File Security for Windows Microsoft Server - לשרתים רגילים.

      windowsESET Mail Security for Microsoft Exchange Server - לשרתי Exchange (עבור מוצר זה נדרש רישוי מיוחד!)

      17

    • עבור מערכות MacOS mac או Linux linux
    • linux ESET Endpoint Antivirus - עבור תחנות קצה לינוקס (שימו לב לעמודת OS TYPE - יש לוודא שבוחרים ב - Linux).

      linux ESET File Security - עבור שרתי לינוקס (שימו לב לעמודת OS TYPE - יש לוודא שבוחרים ב - Linux).

      mac ESET Endpoint Antivirus / Security for OSX - עבור תחנות Mac (יש לשים לב לבחור במוצר בהתאם לסוג הרישיון).

      8

9. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Finish.

9

10. כעת ניצור Trigger שיגדיר למשימה על מי היא תרוץ.

10

11. לחצו על לשונית Target ועל כפתור Add Computers או Add Groups.

11

12. תוכלו לאתר את העמדות הרלוונטיות בקלות על ידי צפייה בתיקיות הדינמיות הרלוונטיות.

12

13. לחצו על Finish כדי לשלוח את המשימה.

20

14. במידה ותרצו לשלוח משימה בצורה מתוזמנת (לדוגמא כדי שהמשימה תרוץ במועד מאוחר יותר) תוכלו להיעזר במדריך הבא.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

ביום חמישי הקרוב 28.10.21, אנחנו יוצאים לטיול חברה :)
באותו היום המענה הטכני יהיה עד השעה 13:00 במיילים ובמקרים דחופים
בלבד, ביום ראשון נשוב להעניק תמיכה באופן מלא.

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *