Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד לחסום מיילים מסוג ספאם במוצר ESET Cloud Office Security.

בנוסף, נסביר איך לשלוח מייל למשתמשים עם האפשרות לשחרר מיילים שנחסמו.

תוכן

1. כנסו לממשק ניהול ה-ECOS שלכם בקישור הבא.

2. לחצו על Policies ואז New Policy.

1 ecos spam release

3. תנו שם לפוליסי Quarantine Spam emails ולחצו על Select מתחת לשורת Tenants לצורך בחירת Tenant.

12 ecos spam release

4. בחרו ב-Tenant הרצוי (אם יש כמה, ניתן לבחור בכולם) ולחצו על OK.

17 ecos spam release

5. לחצו על Settings, הרחיבו את Exchange online anti-spam והפעילו את המנגנון.

בשורת When items are reported בחרו ב-Quarantine message.

14 ecos spam release

6. לסיום, לחצו על Save Changes בתחתית הדף.

15 ecos spam release

7. כעת ניצור את הדו"ח.
בממשק ECOS לחצו על Reports ואז New Report.

6 ecos spam release

8. תנו שם לדו"ח Spam emails report בחרו ב-Mail Quarentine Reports ולחצו על Data Source.

7 ecos spam release

9. כעת בחרו מי יקבל את הדו"ח - משתמשים ספציפיים, קבוצות או כל ה-Tenant ולחצו על Select בעמודה הרצויה.

בדוגמה בתמונה בחרנו לשלוח את הדו"ח לכל המשתמשים ב-Tenant.

16 ecos spam release

10. בחרו ב-Tenant הרצוי (אם יש כמה, ניתן לבחור בכולם) ולחצו על OK.

17 ecos spam release

11. לחצו על Options ואז הגדירו תדירות שליחת המייל.

לסיום לחצו על Save Changes.

10 ecos spam release

המייל שישלח למשתמש יראה כך, ניתן לשחרר מיילים ע"י לחיצה על כפתור Release.

שימו לב:

המשתמש יכול לשחרר מיילים מסוג ספאם בלבד.

מיילים מסוג Malware או Phishing ניתן לשחרר רק ע"י האדמיניסטרטור מתוך ממשק ה-ECOS במסך Quarantine.

11A ecos spam release

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *