הגדרת שחרור מיילים ספאם ע"י המשתמש במוצר ECOS
פירוט
במדריך זה נסביר כיצד לחסום מיילים מסוג ספאם במוצר ESET Cloud Office Security.
בנוסף, נסביר איך לשלוח מייל למשתמשים עם האפשרות לשחרר מיילים שנחסמו.
תוכן
1. כנסו לממשק ניהול ה-ECOS שלכם בקישור הבא.
2. לחצו על Policies ואז New Policy.
3. תנו שם לפוליסי Quarantine Spam emails ולחצו על Select מתחת לשורת Tenants לצורך בחירת Tenant.
4. בחרו ב-Tenant הרצוי (אם יש כמה, ניתן לבחור בכולם) ולחצו על OK.
5. לחצו על Settings, הרחיבו את Exchange online anti-spam והפעילו את המנגנון.
בשורת When items are reported בחרו ב-Quarantine message.
6. לסיום, לחצו על Save Changes בתחתית הדף.
7. כעת ניצור את הדו"ח.
בממשק ECOS לחצו על Reports ואז New Report.
8. תנו שם לדו"ח Spam emails report בחרו ב-Mail Quarentine Reports ולחצו על Data Source.
9. כעת בחרו מי יקבל את הדו"ח - משתמשים ספציפיים, קבוצות או כל ה-Tenant ולחצו על Select בעמודה הרצויה.
בדוגמה בתמונה בחרנו לשלוח את הדו"ח לכל המשתמשים ב-Tenant.
10. בחרו ב-Tenant הרצוי (אם יש כמה, ניתן לבחור בכולם) ולחצו על OK.
11. לחצו על Options ואז הגדירו תדירות שליחת המייל.
לסיום לחצו על Save Changes.
המייל שישלח למשתמש יראה כך, ניתן לשחרר מיילים ע"י לחיצה על כפתור Release.
שימו לב:
המשתמש יכול לשחרר מיילים מסוג ספאם בלבד.
מיילים מסוג Malware או Phishing ניתן לשחרר רק ע"י האדמיניסטרטור מתוך ממשק ה-ECOS במסך Quarantine.