• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

 

שלב 4 מתוך 6: יבוא פוליסי

 

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי, וללחץ אותו לשולחן העבודה, דרך הקישור הבא

מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

2. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ KISS Policies for Endpoint Security and File Security.dat שהורדתם בסעיף 1.

3

4. יש ללחוץ על כפתור Import.

3

5. בחלון הפוליסי הראשי, סמנו את Custom Policies, לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus - KISS הראשון (תחת Policy Product יהיה רשום ESET Endpoint for Windows), ולחצו על Change Assignments.

4

6. לחצו על כפתור Assign.

5

7. סמנו את קבוצת All, ולחצו על הכפתור OK.

6

8. במסך הראשי יש ללחוץ הפעם על Antivirus - KISS שנמצא תחת ESET File Security for Microsoft Windows Server, וללחוץ שוב על Change Assignments.

8

8. לסמן שוב את קבוצת All וללחוץ על OK.

6

 9. לסיום ללחוץ על Finish.

7

לאחר ייבוא הפוליסי יש מספר הגדרות שמומלץ להגדיר לתחנות ולשרתים.

    • הגדרת סיסמא נגד הסרה
    • 1. בחלון הפוליסי הראשי, יש ללחוץ לחיצה שמאלית על הפוליסי Antivirus - KISS בשורת ESET Endpoint for Windows, ולבחור ב - Edit.

      9

      2. יש ללחוץ על Settings, לעבור ל - User Interface, ללחוץ על הפלוס הכחול ליד Access Setup, ואז ללחוץ על Password Protect Settings.

      6

      3. בחלון שנפתח יש להגדיר את הסיסמא להגנה על ההגדרות וללחוץ על OK.

      7

      4. יש לסמן את Override Mode, לאחר מכן להפעיל את Allow Override by local admin, יש לשנות ל - Password ליד Authentication Type ולהגדיר את הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

      8

      5. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      6. כעת יש לבצע את אותה הפעולה לפוליסי של השרתים.

      יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הפוליסי Antivirus - KISS שנמצא תחת הקטגוריה של ESET File Security for Windows Server ו-Edit, לאחר מכן יש לחזור על שלבים 2-4.

      10

    • הגדרות ראשוניות לחומת האש - מוצרי Advanced בלבד - חשוב!
    • חשוב - במידה וברשותכם אחד מהמוצרים המתקדמים הבאים:

      • ESET Endpoint Protection Advanced
      • ESET Secure Business

      יש להגדיר את חומת האש של ESET בארגון כדי למנוע מצב של חסימת תקשורות כמו מדפסת רשת, שיתופי תיקיות בין מחשבים, פינגים ועוד לפי ההסבר הבא:

      1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על New Policy.

      1

      2. יש לתת שם לפוליסי, לדוגמא Firewall Configuration.

      •  במידה ומדובר בממשק ניהול מאוחד למספר לקוחות, יש לתת לפוליסי שם לפי שם החברה של הלקוח.

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Settings.

      2

      3. בתפריט יש לבחור במוצר ESET Endpoint for Windows, לאחר מכן ללחוץ על Network Protection.

      יש לסמן את Also evaluate rules from Windows Firewall, ולאחר מכן ללחוץ על Known Networks.

      3

      4. יש ללחוץ על כפתור Edit ליד Known Networks.

      4

      5. בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור Add.

      5

      6. יש לתת שם לרשת, ולשנות את ה - Protection Type ל - Home or office Network.

      בשורת Additional Trusted Addresses יש להזין את טווחי כתובות ה - IP של הרשת. במידה ויש כמה, ניתן להפריד בפסיק.

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Network Identification.

      6

      7. כעת יש להזין נתונים לזיהוי הרשת הבטוחה, בדוגמא למטה - DomainDNSDHCPGateway.

      •   במידה ומדובר ברשת מסוג Workgroup, ניתן להגדיר רק את ה - Gateway.

      בסיום יש ללחוץ על Save.

      7

      8. יש ללחוץ על Save.

      8

      9. יש ללחוץ על לשונית Assign, ולאחר מכן על כפתור Assign.

      9

      10. יש לסמן את קבוצת All, ולאחר מכן ללחוץ על OK.

      •  במידה ומדובר בממשק ניהול מאוחד למספר לקוחות, יש לסמן את הקבוצה של הלקוח עבורה יצרנו את הפוליסי.

      10

      11. לסיום יש ללחוץ על כפתור Finish.

      11

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

    ביום חמישי, 28.5 (ערב חג שבועות) שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ל- 12:30

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *