• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

  

שלב 2 מתוך 6: התקנת ממשק הניהול

 

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה All-in-one.

למערכות 32bit לחץ כאן

למערכות 64bit לחץ כאן

לאחר סיום הורדת קובץ ההתקנה יש לחלצו לשולחן העבודה.

2. ממשק הניהול משתמש ב - (Java Development Kit (JDK.

יש להוריד את Amazon Corretto מהקישורים הבאים:

32-ביט

64-ביט

בסיום ההורדה יש להריץ את ההתקנה, וללחוץ על Next בכל המסכים.

3. יש להיכנס לתיקייה שחילצתם בסעיף 1 ולהפעיל את הקובץ Setup.exe בקליק ימני > הרץ כמנהל.

יש ללחוץ על Next.

1 1

4. יש לסמן את Install וללחוץ על Next.

1

5. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

3

6. יש ללחוץ על Next.

2

7. יש לוודא שמסומנת השורה של ה - Java שהתקנו בסעיף 2 (Amazon Corretto), וללחוץ על Install.

3

8. במידה ויופיע החלון הבא יש ללחוץ על OK.

*במידה והוא לא מופיע, יש להמתין לסיום התקנת ה - SQL ולאחר מכן ללחוץ כאן ולהמשיך מסעיף 16

5

9. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

6

10. יש ללחוץ על Next.

7

11. יש ללחוץ על Next.

8

12. יש ללחוץ על Next.

9

13. יש ללחוץ על Next.

10

14. ההתקנה תייצר סיסמא ל - SA באופן אוטומטי, ניתן לשנות אותה במידה ורוצים אך לא חובה (זו לא הסיסמא של ממשק הניהול).

יש ללחוץ על Next, וההתקנה תתחיל לרוץ.

11

15. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Close.

12

16. בסיום התקנת ה - SQL ייפתח חלון ההתקנה של ממשק הניהול. יש ללחוץ על Next.

13

17. יש ללחוץ על Next.

14

18. יש ליצור סיסמאת התחברות לממשק הניהול, וללחוץ על Next.

15

19. יש ללחוץ על Next.

16

20. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Next.

17

21. יש ללחוץ על Install.

18

22. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Finish.

19

23. כעת ירוצו עוד מספר התקנות של רכיבים באופן אוטומטי.

בסיום התהליך ייפתח החלון הבא, בו רשומה הכתובת לגישה לממשק הניהול.

20

24. יש להיכנס עם ה - Administrator והסיסמא שיצרתם בסעיף 19.

21

25. יש ללחוץ על Close Startup Wizard.

22 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

    ביום חמישי, 28.5 (ערב חג שבועות) שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ל- 12:30

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *