• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

 

שלב 1 מתוך 6: דרישות מקדימות לפני התקנת ממשק ניהול גרסה 7

חומרה

מעבד Dual-Core 2.0 GHz
זיכרון RAM - 4 GB

דיסק קשיח - לפחות 20 GB פנוי

תוכנה

Microsoft .NET Framework 3.5

JAVA/Open JDK

מערכת הפעלה

Windows server 2008 R2 ומעלה

דגשים

במידה ומותקנת תוכנת אנטי וירוס של יצרן אחר - יש לוודא שלא מוגדרת סיסמת הסרה. במידה וכן, יש לבטל אותה בממשק הניהול שלה.

בשרת שעליו מתקינים את ממשק הניהול - יש להסיר את כל הרכיבים של האנטי וירוס האחר ולבצע הפעלה מחדש לשרת.

 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

    ביום חמישי, 28.5 (ערב חג שבועות) שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ל- 12:30

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *