• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 

שלב 1 מתוך 6: דרישות מקדימות לפני התקנת ממשק ניהול גרסה 7

חומרה

מעבד Dual-Core 2.0 GHz
זיכרון RAM - 4 GB

דיסק קשיח - לפחות 20 GB פנוי

תוכנה

Microsoft .NET Framework 3.5

JAVA/Open JDK

מערכת הפעלה

Windows server 2012 ומעלה

דגשים

במידה ומותקנת תוכנת אנטי וירוס של יצרן אחר - יש לוודא שלא מוגדרת סיסמת הסרה. במידה וכן, יש לבטל אותה בממשק הניהול שלה.

בשרת שעליו מתקינים את ממשק הניהול - יש להסיר את כל הרכיבים של האנטי וירוס האחר ולבצע הפעלה מחדש לשרת.

 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *