• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

  • במידה וברשת יש מעל 50 תחנות וממשק הניהול הוא בגרסה 5, מומלץ מאוד להתקין את שרת הניהול על שרת נפרד. בגרסה 5 התחנות לוקחות את העדכונים ישירות מהשרת, ובמידה ומתקינים את גרסה 7 על אותו השרת יש צורך להסיר קודם את ממשק הניהול 5, דבר שעלול לגרום לתקלות בעדכונים בתחנות עד לסיום הפריסה לתחנות.
  • במידה ובכל זאת מתקינים על אותו השרת, יש להיכנס תחילה ללוח הבקרה ולהסיר את ESET Remote Administrator Console & Server.

דרישות קדם להתקנהstep 1

step 2התקנת ממשק הניהול

step 3יצירת משימת אקטיבציה

step 4יבוא פוליסי

step 5הפצה לתחנות

step 6הגדרת דו"חות והתראות מומלצות


 

שלב 1 מתוך 6: דרישות מקדימות לפני התקנת ממשק ניהול גרסה 7

חומרה

מעבד Dual-Core 2.0 GHz
זיכרון RAM - 4 GB

דיסק קשיח - לפחות 20 GB פנוי

תוכנה

Microsoft .NET Framework 3.5

JAVA/Open JDK

מערכת הפעלה

Windows server 2008 R2 ומעלה

דגשים

במידה ומותקנת תוכנת אנטי וירוס של יצרן אחר - יש לוודא שלא מוגדרת סיסמת הסרה. במידה וכן, יש לבטל אותה בממשק הניהול שלה.

בשרת שעליו מתקינים את ממשק הניהול - יש להסיר את כל הרכיבים של האנטי וירוס האחר ולבצע הפעלה מחדש לשרת.

 


  

שלב 2 מתוך 6: התקנת ממשק הניהול

 

1. יש להוריד את קובץ ההתקנה All-in-one.

למערכות 32bit לחץ כאן

למערכות 64bit לחץ כאן

לאחר סיום הורדת קובץ ההתקנה יש לחלצו לשולחן העבודה.

2. ממשק הניהול משתמש ב - (Java Development Kit (JDK.

יש להוריד את Amazon Corretto מהקישורים הבאים:

32-ביט

64-ביט

בסיום ההורדה יש להריץ את ההתקנה, וללחוץ על Next בכל המסכים.

3. יש להיכנס לתיקייה שחילצתם בסעיף 1 ולהפעיל את הקובץ Setup.exe בקליק ימני > הרץ כמנהל.

יש ללחוץ על Next.

1 1

4. יש לסמן את Install וללחוץ על Next.

1

5. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

3

6. יש ללחוץ על Next.

2

7. יש לוודא שמסומנת השורה של ה - Java שהתקנו בסעיף 2 (Amazon Corretto), וללחוץ על Install.

3

8. במידה ויופיע החלון הבא יש ללחוץ על OK.

*במידה והוא לא מופיע, יש להמתין לסיום התקנת ה - SQL ולאחר מכן ללחוץ כאן ולהמשיך מסעיף 16

5

9. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

6

10. יש ללחוץ על Next.

7

11. יש ללחוץ על Next.

8

12. יש ללחוץ על Next.

9

13. יש ללחוץ על Next.

10

14. ההתקנה תייצר סיסמא ל - SA באופן אוטומטי, ניתן לשנות אותה במידה ורוצים אך לא חובה (זו לא הסיסמא של ממשק הניהול).

יש ללחוץ על Next, וההתקנה תתחיל לרוץ.

11

15. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Close.

12

16. בסיום התקנת ה - SQL ייפתח חלון ההתקנה של ממשק הניהול. יש ללחוץ על Next.

13

17. יש ללחוץ על Next.

14

18. יש ליצור סיסמאת התחברות לממשק הניהול, וללחוץ על Next.

15

19. יש ללחוץ על Next.

16

20. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Next.

17

21. יש ללחוץ על Install.

18

22. בסיום ההתקנה יש ללחוץ על Finish.

19

23. כעת ירוצו עוד מספר התקנות של רכיבים באופן אוטומטי.

בסיום התהליך ייפתח החלון הבא, בו רשומה הכתובת לגישה לממשק הניהול.

20

24. יש להיכנס עם ה - Administrator והסיסמא שיצרתם בסעיף 19.

21

25. יש ללחוץ על Close Startup Wizard.

22 


 

שלב 3 מתוך 6: יצירת משימת אקטיבציה

 

1. יש ללחוץ על לשונית Computers, ללחוץ על גלגל השיניים ליד קבוצת Not Activated Security Products, לסמן את Tasks ולבחור ב - New Task.

1

2. יש לתת שם למשימה - Product Activation, ולאחר מכן בתפריט Task יש לבחור ב - Product Activation.

2

3. יש ללחוץ על לשונית Trigger, ולשנות את ה - Trigger Type ל - Joined Dynamic Group Trigger. לסיום יש ללחוץ על Finish.

3


 

שלב 4 מתוך 6: יבוא פוליסי

 

1. יש להוריד את קובץ הפוליסי, וללחץ אותו לשולחן העבודה, דרך הקישור הבא

מצד שמאל יש ללחוץ על Policies, בתחתית המסך יש ללחוץ על Actions, ולאחר מכן על Import.

1

2. יש ללחוץ על Choose file to upload.

2

3. בחלון שנפתח יש לבחור בקובץ KISS Policies for Endpoint Security and File Security.dat שהורדתם בסעיף 1.

3

4. יש ללחוץ על כפתור Import.

3

5. בחלון הפוליסי הראשי, סמנו את Custom Policies, לחצו לחיצה שמאלית על Antivirus - KISS הראשון (תחת Policy Product יהיה רשום ESET Endpoint for Windows), ולחצו על Change Assignments.

4

6. לחצו על כפתור Assign.

5

7. סמנו את קבוצת All, ולחצו על הכפתור OK.

6

8. במסך הראשי יש ללחוץ הפעם על Antivirus - KISS שנמצא תחת ESET File Security for Microsoft Windows Server, וללחוץ שוב על Change Assignments.

8

8. לסמן שוב את קבוצת All וללחוץ על OK.

6

 9. לסיום ללחוץ על Finish.

7

לאחר ייבוא הפוליסי יש מספר הגדרות שמומלץ להגדיר לתחנות ולשרתים.

    • הגדרת סיסמא נגד הסרה
    • 1. בחלון הפוליסי הראשי, יש ללחוץ לחיצה שמאלית על הפוליסי Antivirus - KISS בשורת ESET Endpoint for Windows, ולבחור ב - Edit.

      9

      2. יש ללחוץ על Settings, לעבור ל - User Interface, ללחוץ על הפלוס הכחול ליד Access Setup, ואז ללחוץ על Password Protect Settings.

      6

      3. בחלון שנפתח יש להגדיר את הסיסמא להגנה על ההגדרות וללחוץ על OK.

      7

      4. יש לסמן את Override Mode, לאחר מכן להפעיל את Allow Override by local admin, יש לשנות ל - Password ליד Authentication Type ולהגדיר את הסיסמא שהגדרנו בסעיף הקודם.

      8

      5. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      6. כעת יש לבצע את אותה הפעולה לפוליסי של השרתים.

      יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הפוליסי Antivirus - KISS שנמצא תחת הקטגוריה של ESET File Security for Windows Server ו-Edit, לאחר מכן יש לחזור על שלבים 2-4.

      10

    • הגדרות ראשוניות לחומת האש - מוצרי Advanced בלבד - חשוב!
    • חשוב - במידה וברשותכם אחד מהמוצרים המתקדמים הבאים:

      • ESET Endpoint Protection Advanced
      • ESET Secure Business

      יש להגדיר את חומת האש של ESET בארגון כדי למנוע מצב של חסימת תקשורות כמו מדפסת רשת, שיתופי תיקיות בין מחשבים, פינגים ועוד לפי ההסבר הבא:

      1. יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Policies, ולאחר מכן על New Policy.

      1

      2. יש לתת שם לפוליסי, לדוגמא Firewall Configuration.

      •  במידה ומדובר בממשק ניהול מאוחד למספר לקוחות, יש לתת לפוליסי שם לפי שם החברה של הלקוח.

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Settings.

      2

      3. בתפריט יש לבחור במוצר ESET Endpoint for Windows, לאחר מכן ללחוץ על Network Protection.

      יש לסמן את Also evaluate rules from Windows Firewall, ולאחר מכן ללחוץ על Known Networks.

      3

      4. יש ללחוץ על כפתור Edit ליד Known Networks.

      4

      5. בחלון שנפתח יש ללחוץ על כפתור Add.

      5

      6. יש לתת שם לרשת, ולשנות את ה - Protection Type ל - Home or office Network.

      בשורת Additional Trusted Addresses יש להזין את טווחי כתובות ה - IP של הרשת. במידה ויש כמה, ניתן להפריד בפסיק.

      לאחר מכן, יש ללחוץ על Network Identification.

      6

      7. כעת יש להזין נתונים לזיהוי הרשת הבטוחה, בדוגמא למטה - DomainDNSDHCPGateway.

      •   במידה ומדובר ברשת מסוג Workgroup, ניתן להגדיר רק את ה - Gateway.

      בסיום יש ללחוץ על Save.

      7

      8. יש ללחוץ על Save.

      8

      9. יש ללחוץ על לשונית Assign, ולאחר מכן על כפתור Assign.

      9

      10. יש לסמן את קבוצת All, ולאחר מכן ללחוץ על OK.

      •  במידה ומדובר בממשק ניהול מאוחד למספר לקוחות, יש לסמן את הקבוצה של הלקוח עבורה יצרנו את הפוליסי.

      10

      11. לסיום יש ללחוץ על כפתור Finish.

      11


 

שלב 5 מתוך 6: הפצה לתחנות

 

1. הורדת והתקנת הESET KISS 7

איזה מוצר עליי להתקין?

יש להפעיל את הקובץ לאחר סיום ההורדה בלחיצה ימנית ו - Run as Administrator.

במקרה וקיימת תיקיית ESET בכונן C יש לשנות את שמה ל-ESET.old

יש להזין את מפתח הרישיון בשדה license key על מנת לבצע אקטיבציה בהתקנת קליינטים עם הסקריפט- לא חובה

license key

ה-KISS ייצור את תיקיית ESET הכוללת את כל הסקריפטים / קבצי התקנה לרשת וישתף אותה.

2. לאחר סיום התקנת ה - KISS יש ליצור סקריפט להפצת ה - Agents מתוך ממשק הניהול החדש.

יש להיכנס לממשק הניהול, ללחוץ על Installers, לאחר מכן על Create Installer בתחתית ואז על GPO or SCCM Script.

1

3. יש ללחוץ על Finish כדי להוריד את הקובץ שמכיל את פרטי החיבור לממשק הניהול.

2

4. במידה ויופיע החלון הבא בניסיון ההורדה יש ללחוץ על Keep.

4

5. יש להעתיק את הקובץ install_config.ini שהורדנו בסעיף הקודם, ולשים אותו בתוך תיקיית  \C:\ESET\Installers

4 4

6. כעת ניתן לעבור להפצה עצמה.

שימו לב! גרסה 7 אינה נתמכת על מחשבי XP ושרתי 2003. במידה ויש לכם מחשבים מסוג זה ברשת, יש לבצע פעולה נוספת.

    • התקנה למחשבי XP/2003
    • הורידו את קבצי ההתקנה ל - XP/2003 לפי הרישיון דרך הקישורים הבאים:

      לבעלי רישיון Endpoint Antivirus לחצו כאן

      לבעלי רישיון Endpoint Security לחצו כאן

      לאחר שהקבצים סיימו לרדת, יש לחלץ אותם אל תיקיית ESET לנתיב הבא:

      C:\ESET\Installers\v6

      לאחר החילוץ, יש לשכפל עותק של הקובץ Install_config.ini שנמצא בתיקיית C:\ESET\Installers לתוך תיקיית C:\ESET\Installers\v6

מומלץ לפני ההפצה לכולם להריץ ידנית בתחנה אחת כדי לראות שהכל תקין והתחנה מתקשרת מול הניהול.

בשרתים בהם מותקנת גרסת ESET File Security 4.5 יש תחילה להסיר את הגרסה, לבצע הפעלה מחדש לשרת, ולאחר מכן להריץ עליהם את הקובץ Install_eav.bat / Install_ees.bat.

במידה וברשותכם רישיון של ESET לMail Security לשרתי Exchange יש להיכנס לתיקיית ESET\Tools ולהריץ את הקובץ epi_win_live_installer.bat על השרת Exchange כדי להתקין את ה - Agent, ולאחר מכן להוריד ולהריץ את קובץ ההתקנה:

32 ביט

64 ביט

    • דגשים במידה ועוברים מאנטי-וירוס מתחרה
    • 1. יש לוודא שלא מוגדרת סיסמת הגנה להסרת ההתקנה, במידה וכן יש להסירה דרך הניהול של המוצר.
      2. יש לוודא שהסקריפט מצליח להסיר את גרסת האנטי וירוס מסוג אחר ולהתקין במקומו את ה-ESET על ידי הפעלה לוקאלית של הסקריפט בתחנה ברשת.
      3. במקרה והסקריפט לא מצליח להסיר את גרסת האנטי וירוס האחר יש ליצור קשר עם התמיכה הטכנית.

 

יש מספר דרכים לבצע את ההפצה לתחנות בסביבת דומיין:

    • הפצה דרך GPO - הדרך המומלצת!
    • 1. יש להיכנס לשרת Domain Controller, ללחוץ על התחל ו - Run, להקליד gpmc.msc וללחוץ OK.

      1

      2. יש ללחוץ לחיצה ימנית על הדומיין ולבחור באפשרות Create a GPO in this domain, and Link it here...

      2

      3. יש לתת שם לפוליסי שאנחנו יוצרים, וללחוץ על OK.

      3

      4. כעת יש ללחוץ לחיצה ימנית על הפוליסי שיצרנו, ולבחור באפשרות Edit.

      4

      5. כעת יש לעבור ל - User Configuration > Policies > Windows Settings > Scripts, וללחוץ לחיצה כפולה על Logon.

      5

      6. יש ללחוץ על הכפתור Show Files...

      6

      7. כעת יש להעתיק את הקובץ Install_eav.bat / Install_ees.bat מתיקיית C:\ESET ולהדביק אותו בתיקיית הסקריפטים שנפתחה. לאחר מכן ניתן לסגור את התיקייה.

      7

      8. בחזרה בחלון ה Logon Properties יש ללחוץ על כפתור Add.

      8

      9. יש ללחוץ על הכפתור Browse.

      9

      10. יש לסמן את הסקריפט, וללחוץ על Open.

      10

      11. יש ללחוץ על OK.

      11

      12. ולסיום ללחוץ על OK.

      12

    • הפצה דרך Login Script
    • במידה ומשתמשים ב - Login Script ברשת ניתן להוסיף אליו שורה שתתקין את האנטי-וירוס.

      (*) יש לבצע התקנה על תחנה לדוגמא (מלבד השרת ניהול עצמו) כדי לוודא שהתקשורת תקינה ברשת לפני הכנסת הסקריפט ללוגון.

      1. בשרת Domain Controller יש ללחוץ על התחל ו - Run, ולרשום localhost\sysvol\\

       1

      2. יש להיכנס לתיקייה עם שם הדומיין, ואז לתיקיית Scripts. שם יש ללחוץ לחיצה ימנית על הLogin Script הקיים, ולבחור ב - Edit.

       2

      3. בתחתית הסקריפט יש להוסיף את השורה call \\server_name\eset\Install_eav.bat או call \\server_name\eset\Install_ees.bat בהתאם לחבילה שהורדנו.

      3

 

מעבר לשימוש ב - KISS, ניתן להפיץ מרחוק את האנטי-וירוס במספר דרכים נוספות. 

    • הפצה מרחוק בעזרת ESET Deployment Tool
    • בדרך זו ניתן יהיה להפיץ מרחוק בצורה ידנית חבילה שכוללת בתוכה גם את האנטי-וירוס וגם את האייג'נט.

      יש לעשות זאת לפי ההסבר הבא

    • הפצה לרשת ללא אדמין מקומי
    • בדרך זו ניתן להפיץ את האייג'נט והאנטי-וירוס לתחנות במידה ולמשתמשים אין אדמין מקומי על התחנות שלהם.

      יש לעשות זאת לפי ההסבר הבא 

    • הפצת התקנה למערכות הפעלה Linux - ו Mac
    • בדרך זו נסביר כיצד להפיץ למערכות הפעלה Linux - Mac

      יש לעשות זאת לפי ההסבר הבא


 

 שלב 6 מתוך 6: הגדרת דו"חות והתראות מומלצות

שלב זה הוא שלב אופציונלי אך מומלץ מאוד.

 

כדי ששרת הניהול גרסה 7 יוכל לשלוח התראות למייל יש להגדיר תחילה שימוש בשרת SMTP.

1. יש להיכנס לממשק הניהול, וללחוץ על More.

1

2. כעת יש ללחוץ על Server Settings.

2

3. יש ללחוץ על Advanced Settings.

3

4. יש להפעיל את הכפתור ליד Use SMTP Server, ולהגדיר את ההגדרות SMTP שבו משתמשים.

דוגמא למטה ל - SMTP במידה ומשתמשים ב - Office365.

לאחר ההגדרה יש ללחוץ על Send test email כדי לוודא שהוא שולח מיילים בהצלחה.

4

5. יש להזין מייל שאליו תישלח הבדיקה וללחוץ על OK.

5

6. יש לוודא שמקבלים הודעה שהמייל נשלח בהצלחה.

6

דוגמאות להגדרות SMTP:

    • Office 365
    • Office 365
    • G - Suite
    • G suite
    • Gmail - Business
    • Gmail Business
    • Gmail
    • Gmail
    • Bezeq
    • Bezeq

 

התראות

ניתן להגדיר מספר התראות שונות. התראות נשלחות בזמן-אמת לפי קריטריונים מסוימים.

    • התראה על איום שלא נוקה
    • כעת נגדיר התראה שתישלח במידה ונמצא איום שלא נוקה מסיבה כלשהי.

      1. יש להיכנס לממשק הניהול וללחוץ על Notifications, ואז על כפתור New Notification.

      1

      2. יש לתת שם להתראה - Uncleaned Threat, ללחוץ על המתג כדי להפעיל כך שיהיה על Enabled, וללחוץ על Configuration.

      2

      3. יש לשנות את ה - Category ל - Antivirus Threat, וללחוץ על Add Filter.

      3 3

      4. יש ללחוץ על Threat Handled, ואז על OK.

       4 

      5. יש לשנות את ההגדרה ל - No, ואז לעבור ל - Distribution.

      5 5

       6. יש לסמן את האפשרות של Send Email, ולהזין כתובות אימייל אליהם אנחנו רוצים שתישלח ההתראה.

      לאחר מכן יש לתת כותרת למייל שישלח, לדוגמא ESET - Uncleaned Threat.

      כעת יש ללחוץ על סימן העיפרון כדי לערוך את התוכן של ההתראה שתישלח.

      6 

      7. יש ללחוץ על כפתור Add Variable כדי להוסיף משתנים מסויימים להתראה.

      7

      8. ניתן לבחור משתנים שונים שיופיעו בהתראה.

      אנחנו ממליצים על Computer Name ,Time of occurrence ,Threat Type ,Threat Name ,Object URI, ו - Process Name.

      8 8

      ניתן כמובן לשנות את הסדר של המשתנים, כמו בדוגמא למטה.

      9. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      9 9

    • התפרצות וירוס
    • התראה זו תישלח במידה ומתקבלת כמות מסויימת של התראות לממשק הניהול.

      1. יש ללחוץ לחיצה שמאלית על Malware Outbreak Alert, ולבחור ב - Edit.

      1

      2. יש ללחוץ על המתג כדי להפעיל כך שיהיה על Enabled, וללחוץ על Advanced Settings - Throttling.

      2

      3. יש לשנות את ה - Number of Occurrences ל10, ואת ה - Time Period ל10, ולאחר מכן ללחוץ על Distribution.

      3

      4. יש לסמן את Send Email, ולהזין כתובת מייל אליה תישלח ההתראה. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      4

    • התראה למייל בניסיון התקפת רשת (ללקוחות בעלי רישיון Endpoint Security בלבד)
    • התראה זו תישלח במידה ויש ניסיון תקיפה על הרשת.

      1. יש ללחוץ לחיצה שמאלית על Network Attack Alert, ולבחור ב - Edit.

      1

      2. יש ללחוץ על המתג כדי להפעיל כך שיהיה על Enabled, וללחוץ על Advanced Settings - Throttling.

      2

      3. יש לשנות את ה - Number of occurrences ל20, ואת ה - Time Period ל10, ולאחר מכן ללחוץ על Distribution.

      3

      4. יש לסמן את Send Email, ולהזין כתובת מייל אליה תישלח ההתראה. לסיום יש ללחוץ על Finish.

      4

 

דו"חות

ניתן להגדיר מספר דו"חות חשובים למעקב.

    • דו"ח תוצאות כל הסריקות בחודש האחרון
    • 1. יש ללחוץ על Reports, בשורת החיפוש יש לחפש Scans. על הדו"ח בשם Scans in last 30 days יש ללחוץ לחיצה שמאלית על החץ, ולבחור ב - Schedule.

      1

      2. יש ללחוץ על Schedule, ולשנות את ה - Trigger Type ל - Monthly.

      יש לשנות את ה - End ל - No End, ולסמן את כל החודשים.

      לאחר מכן יש ללחוץ על לשונית Delivery.

      2

      3. יש לסמן את Send Email, ולהזין כתובת מייל אליה ישלח הדו"ח. בנוסף יש לתת שם לכותרת המייל שתישלח, לדוגמא ESET - Monthly Scan Report.

      לסיום יש ללחוץ על Finish.

      3

    • דו"ח כל האיומים בשבוע האחרון
    • ניתן להגדיר דו"ח מרוכז של כל האיומים שנמצאו בשבוע האחרון.

      1. יש ללחוץ על Reports ובשורת החיפוש לחפש Threat event in last 7 days.

      על הדו"ח בשם Detection events in last 7 days יש ללחוץ על גלגל השיניים, ולבחור באפשרות Schedule.

      1

      2. יש ללחוץ על Schedule, לשנות את ה - Trigger Type ל - Weekly, ואת ה - End לשנות ל - No End.

      לאחר מכן יש ללחוץ על לשונית Delivery.

      2

      3. יש לסמן את Send Email, ולהזין כתובת מייל אליה ישלח הדו"ח.

      יש לתת כותרת לדו"ח שיישלח במייל, לדוגמא ESET - Weekly Threat Report.

      לסיום יש ללחוץ על Finish.

      3

    • דו"ח איומים לפי משתמש
    • דו"ח זה יישלח פעם בשבוע ויציג את כמות האיומים לפי המשתמשים שגרמו להתראות

      1. יש ללחוץ על Reports ובשורת החיפוש לחפש Users.

      יש ללחוץ על גלגל השיניים ליד הדו"ח Top Users with Detection events in last 7 days, ולבחור באפשרות Schedule.

      1

      2. יש ללחוץ על Schedule, לשנות את ה - Trigger Type ל - Weekly, ואת ה - End לשנות ל - No End.

      לאחר מכן יש ללחוץ על לשונית Delivery.

      2

      3. יש לסמן את Send Email, ולהזין כתובת מייל אליה ישלח הדו"ח.

      יש לתת כותרת לדו"ח שיישלח במייל, לדוגמא ESET - Weekly Threats by User Report.

      לסיום יש ללחוץ על Finish.

      3

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

    ביום חמישי, 28.5 (ערב חג שבועות) שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ל- 12:30

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *