• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

בעדכון המודולים האחרון לחלק מגרסאות 6.5 וגרסאות 5 ישנות, נתקלנו בתקלה אשר עשויה להשבית מספר מודולים במוצר.

התקלה מתרחשת בעקבות תעודה שפג תוקפה עבור גרסאות ישנות, בעקבות כך ה-EKRN (היישום של ESET) לא טוען את קבצי ה-DLL הנחוצים לתפקוד מלא של המוצר.

הגרסאות המושפעות

כל הגרסאות הישנות מגרסה 5.0.2271

תסמינים לתקלה

- אי קבלת עדכונים למוצרים.

- שם המוצר משתנה לSmart Security Premium.

version 5 fix pic 1

פתרון לתקלה

קיים כלי תיקון עבור כל סוגי המוצרים והגרסאות 5 שניתן להוריד מהקישורים הבאים:

ESET Endpoint Antivirus:

32-ביט

64-ביט

ESET Endpoint Security:

32-ביט

64-ביט 

את הכלי ניתן להפעיל בתחנות במספר דרכים.

שימו לב! בכל אחת מן הדרכים אנו תמיד ממליצים תחילה להפיץ למספר קטן של עמדות לצורך בדיקת תקינות - ורק לאחר מכן להפיץ לכל השאר!

    • שליחה מתוך ממשק הניהול
    • 1. יש ללחוץ על Tools, ולאחר מכן על Server Options.

      1

      2. יש ללחוץ על לשוניץ Advanced ועל כפתור Edit Advanced Settinsg.

      2

      3. יש לגשת לנתיב Remote Administrator > Era Server > Settings > Remote Install, ולסמן את Maximum size of install package. מצד ימין יש לשנות ל - 200, וללחוץ על שמירה.

      לאחר מכן יש לסגור את חלון התפריט הראשי.

      3

      4. יש ללחוץ על Tools, ולאחר מכן על Package Manager.

      4

      5. יש לשנות את ה - Type ל - Custom Package. לאחר מכן ללחוץ על Create.

      5

      6. יש ללחוץ על Add File.

      6

      7. יש לבחור בקובץ התיקון (32 או 64) וללחוץ על Open.

      7

      8. בשורת Package Entry File יש לבחור בנתיב. יש ללחוץ על Create.

      8

      9. יש ללחוץ על Save As.

      9

      10. יש לתת שם לחבילה v5 fix 64 bit וללחוץ על Save.

      10

      11. יש ללחוץ על Close.

      11

      12. יש לסמן את העמדות הרלוונטיות החוות את התקלה, ללחוץ לחיצה ימנית ולבחור ב - New Installation Task.

      12

      13. יש לוודא ש - Windows Push מסומן, וללחוץ על Continue.

      13

      14. יש ללחוץ על Set for All.

      14

      15. יש להזין את פרטי האדמין, וללחוץ על OK.

      15

      16. יש ללחוץ על Next.

      16

      17. ב - Type יש לשנות לחבילה שיצרנו, וללחוץ על Finish.

      כעת ההתקנות ישלחו לתחנות שסומנו.

      17

    • שליחה בעזרת Deployment Tool
    • תחילה הורידו את כלי התיקון דרך הקישור הבא.

      לאחר ההורדה יש לשנות את שם הקובץ ל - epi_win_live_installer.exe:

      3

      1. יש להוריד את כלי ההפצה מהקישור הבא.

      בסיום יש לחלץ את הקובץ, ולהריץ את הכלי RemoteDeploymentTool.exe

      1 1

      יש לבחור באחת משתי הדרכים לשליחת ההתקנה.

      ניתן לבחור במחשבים מתוך ה - Active Directory, או לחלופין לסרוק את הרשת לפי טווח כתובת IP.

        • Active Directory
        • 2. יש לסמן את Active Directory וללחוץ על Next.

           2

          3. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

          3

          4.  יש ללחוץ על Next.

          4

          5. יש לסמן את ה - OU הרצוי, ובתוכו לסמן את התחנות אליהם נרצה לשלוח התקנות. לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

          5

        • Scan Network (סריקה לפי IP)
        • 3. יש לסמן את Scan Network, וללחוץ Next.

           2 Scan

          4. יש להכניס את טווח כתובות ה - IP שנרצה לסרוק ולשלוח להם התקנה, לסמן את Ping Scan, וללחוץ על Start Scan.

          3 Scan

          5. יש לסמן את התחנות שלהן נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על Next.

          4 Scan

      6. יש ללחוץ על Next.

      6

      7. יש ללחוץ על Browse, ולבחור בכלי התיקון epi_win_live_installer.exe 

      7

      8. במידה ומחוברים בתור משתמש אדמין יש לסמן את Use Current User credentials. לחלופין, להזין פרטי אדמין לשליחת ההתקנה.

      לאחר מכן ללחוץ על Next.

      1

      9. כשמופיע ההודעה Success, זה אומר שהחבילה עברה בהצלחה לעמדה - והתיקון מתחיל.

      ייתכן ולתיקון ייקחו מספר דקות - יש להמתין בסבלנות.

      2

    • הרצה ידנית של הכלי
    • 1. יש להוריד את הכלי המתקן דרך הקישור הבא ולשמור אותו לשולחן העבודה.

      יש להריץ את הכלי בלחיצה ימנית ו - Run as administrator.

      18

      2. כעת ירד קובץ התיקון, פעולה זו תיקח מספר דקות.

      19

      3. בסיום המוצר ישודרג לגרסא 5.0.2272.7, מומלץ לבצע הפעלה מחדש.

      20

    • הסרה במצב בטוח
    • במידה וכל הדרכים שתיארנו נכשלו, ניתן להסיר את ההתקנה במצב בטוח לפי המדריך הבא.

      לאחר ההסרה, ניתן להתקין מחדש את גרסא 5 העדכנית דרך הקישורים הבאים, בהתאם לסוג הרישיון:

      ESET Endpoint Antivirus:

      32-ביט

      64-ביט

      ESET Endpoint Security:

      32-ביט

      64-ביט

לאחר תיקון התקלה, אנו ממליצים בחום לבצע שדרוג לגרסא 7 העדכנית הנתמכת בצורה רשמית על ידי ESET.

לשדרוג הרשת ניתן להיעזר במדריך הבא

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *