• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

בעדכון המודולים האחרון לחלק מגרסאות 6.5 וגרסאות 5 ישנות, נתקלנו בתקלה אשר עשויה להשבית מספר מודולים במוצר.

התקלה מתרחשת בעקבות תעודה שפג תוקפה עבור גרסאות ישנות, בעקבות כך ה-EKRN (היישום של ESET) לא טוען את קבצי ה-DLL הנחוצים לתפקוד מלא של המוצר.

הגרסאות המושפעות

כל הגרסאות הישנות מגרסה 5.0.2271

תסמינים לתקלה

- אי קבלת עדכונים למוצרים.

- שם המוצר משתנה לSmart Security Premium.

version 5 fix pic 1

פתרון לתקלה

קיים כלי תיקון עבור כל סוגי המוצרים והגרסאות 5 שניתן להוריד מהקישורים הבאים:

עבור מוצר ESET Endpoint Antivirus 32bit:
http://repository.eset.com/v1/com/eset/tools/certfix/v1/1.0.0.2/eea_nt32_enu.exe

עבור מוצר ESET Endpoint Antivirus 64bit:
http://repository.eset.com/v1/com/eset/tools/certfix/v1/1.0.0.2/eea_nt64_enu.exe

עבור מוצר ESET Endpoint Security 32bit:
http://repository.eset.com/v1/com/eset/tools/certfix/v1/1.0.0.2/ees_nt32_enu.exe

עבור מוצר ESET Endpoint Security 64bit:
http://repository.eset.com/v1/com/eset/tools/certfix/v1/1.0.0.2/ees_nt64_enu.exe

* הערה חשובה - הכלי כרגע תומך ב Windows 7/8/10. עדיין לא קיימת תאימות למערכות הפעלה Windows XP (בקרוב תצא גרסה תואמת).

ניתן להפעיל את כלי התיקון ידנית בתחנות כדי לתקן את התקלה, המוצר יבקש לאתחל את התחנה כדי להשלים את התיקון.

על מנת להפעיל את כלי התיקון מתוך ממשק הניהול ESET Remote Administrator 5 יש לפעול על פי השלבים הבאים:

  1.  יש להוריד את קבצי התיקון הרלוונטיים על פי סוג הרישיון וסוגי מערכות ההפעלה, ולשמור אותו בשרת הניהול בתיקיה C:\ESET
  2.  יש לפתוח את ממשק הניהול ESET Remote Administrator 5 ולהכנס לתפריט Tools --> Server Options
    ERA5 1

  3.  בחלון שנפתח יש להרחיב את עצי ההגדרות Remote Administrator --> ERA Server --> Settings --> Remote Install ולערוך את הערך ל 200 (בתמונה הוא רשום עדיין 100)
    ERA5 6
    לאחר מכן יש לסגור את החלון ולשמור את ההגדרות.

  4. יש להכנס לתפריט Tools --> Package Manager ובחלון שנפתח לבחור ב Type חבילה מסוג Custom Package ואז ללחוץ על Create
    ERA5 2

  5.  יש ללחוץ על Add File ולבחור את קובץ התיקון הרלוונטי שהורד לתיקית C:|ESET
    יש גם לבחור אותו שוב בתפריט הנגלל שליד  Package entry file וללחוץ על Create
    ERA5 4

  6. יש לבחור ב Save As ולתת לחבילת ההתקנה שם
    ERA5 5

  7. בחזרה בתפריט הראשי יש לסמן את התחנות שנפגעו מהתקלה, ללחוץ על קליק ימני בעכבר, ולבחור ב New Installation Task
    לפני השליחה לכל התחנות מומלץ לבדוק את התיקון ב 2-3 תחנות.
    ERA5 8

  8. יש להשאיר את הסימון על Windows Push וללחוץ על Continue
    ERA5 9

  9. יש ללחוץ על Set for All על מנת לתת הרשאות התקנה לכל התחנות שנבחרו
    ERA5 10

  10. יש לרשום פרטים של משתמש אדמיניסטרטור של הדומיין, ללחוץ על OK ושוב על OK כדי לשלוח את חבילת ההתקנה
    ERA5 11

  11. ניתן לעקוב אחר התקדמות הפריסה של חבילת ההתקנה דרך הלשונית Remote Install (הלשונית נמצאת בחלק התחתון של ממשק הניהול)
    ERA5 12

  12. לאחר התיקון בתחנות יש לבצע שדרוג של התחנות לגרסה האחרונה 5.0.2272. ניתן להיעזר במדריך.
    באופן כללי מומלץ לשדרג את ממשק הניהול ואת התחנות והשרתים לגרסה 7 שתדע להתמודד עם התקפות ונוזקות עדכניות. ניתן להיעזר במדריך.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5

מדריך טיפול בגרסאות 5

לידיעתכם, עקב ריבוי פניות, זמני המענה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *